REKLAMA

PODSUMOWANIE TYGODNIA: Co się zmieniło w H&M? Adidas traci znak towarowy na trzy paski. Kolejna sieciówka zaleje rynek tonami ubrań!

REKLAMA

Jakie nowości i zmiany przyniosły branży mody ostatnie dni czerwca? Zestawienie tych najciekawszych odnajdziecie w naszym podsumowaniu tygodnia. Zapraszamy do lektury.

Moda

Imperium Kardashianów powiększa się o kolejny biznes. Kim Kardashian została projektantką. Czy to sposób idealny na zbicie kolejnej fortuny? Zastanawiamy się TUTAJ

Śpieszcie się! Do 29 czerwca w Warszawie upolujecie perełki nie obciążając portfela. szczegóły TUTAJ

facebook.com/lui.store.warsaw

Karl for Ever, Karl na zawsze. Pod tym hasłem odbył się memoriał projektanta w Grand Palais w Paryżu. Chanel i Fendi połączyły siły, aby upamiętnić Lagerfelda w najlepszy możliwy sposób. Więcej o tym szczególnym wydarzeniu przeczytacie TUTAJ

Ewa Chodakowska nie jest już jedynie trenerką fitness, ale pełnoprawną businesswoman. Gwiazda ma już swoją własną linię produktów spożywczych, kosmetycznych, a także modowych. O sukcesie pewnego kostiumu Chodakowskiej przeczytacie TUTAJ

Po sukcesie strojów kąpielowych zagranicznego koncernu marki Calzedonii i Tezenis, przyszedł czas na rodzimą Gattę. Czy marka może konkurować z Calzedonią lub Tezenisem? Zastanawiamy się TUTAJ

Rynki finansowe

Szwedzka grupa H&M po ubiegłorocznych spadkach, wydaje się konsekwentnie wychodzić na prostą. I to z całkiem niezłym efektem – firma deklaruje zmniejszenie liczby sklepów stacjonarnych kosztem rozwoju sprzedaży online oraz notuje znaczne zyski ze sprzedaży. Czy to efekty ostatniej zmiany strategii? Odpowiadamy TUTAJ

kampania H&M Conscious Exclusive 2019 / źródło: hm.com

CSR

Świat rocznie zużywa około 150 miliardów sztuk ubrań. Doniesienia o nieodwracalnych zmianach klimatu czy wyzysku pracowników fabryk, jakie wiążą się z produkcją szybkiej mody, są zatrważające. Czy aby na pewno potrzebna jest kolejna sieciówka, która zaleje rynek tonami rzeczy, których wydawałoby się, mamy już pod dostatkiem? Ten temat poruszamy TUTAJ

Marketing

Popularna amerykańska marka TOMS dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency. Po szczegóły sięgnijcie TUTAJ

Nie każdy może je kupić, ich cena szokuje, a proces ich powstawania rozumie tylko nieliczna grupa wtajemniczonych. Nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie – choć w nieco mniejszym stopniu – trendbooki to nadal pozycje zagadkowe. Wpisanie tego terminu do wyszukiwarki Google prowadzi do firm zajmujących się ich wydawaniem i do konkretnych egzemplarzy do kupienia. Niewiele w Internecie jest fachowych definicji czy opracowań, wyjaśniających jak działają. Więcej o trendbookach przeczytacie TUTAJ

Prawo w modzie

Sąd Uni Europejskiej w końcu uporał się ze sprawą sprzed 5 lat. Poszło o słynne 3 paski. Po szczegóły sprawy zapraszamy TUTAJ

nssmag.com

Beauty

Ekologiczna marka Kingi Rusin, Pat&Rub, cieszy się dużą popularnością. Moda na naturalne kosmetyki tylko pomogła gwieździe w promowaniu swoich produktów. O sukcesie pewnego kosmetyku przeczytacie TUTAJ

Karl Lagerfeld i makijaż? Jak najbardziej. We wrześniu na sklepowe półki trafią kosmetyki L’Oreal z linii stworzonej przy współpracy z projektantem. Szczegóły TUTAJ

Instagram/karllagerfeld

Lifestyle

Jak zwyciężczyni Big Brothera zdobyła 200 tys. obserwujących w 2 tygodnie? Odpowiadamy TUTAJ

Technologie

„Naturalnie piękne” influencerki mogą czuć się zagrożone. Adobe opracowuje program, który automatycznie wykryje wyretuszowane zdjęcie. Więcej o tym przeczytacie TUTAJ

Kariera

Pierwszy dzień w nowej pracy to spore wyzwanie. Chcemy zaprezentować się jak najlepiej, pokazać swoje mocne strony i nawiązać pierwsze pozytywne kontakty. Duża dawka stresu, która towarzyszy temu zdarzeniu, często może pokrzyżować nam plany. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego warto wcześniej przygotować dokładną strategię działania. Jak dobrze wypaść pierwszego dnia w nowej pracy? Doradzamy TUTAJ

Źródło: www.evoke.ie

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES