Jak zwyciężczyni Big Brothera zdobyła 200 tys. obserwujących w 2 tygodnie?

Big Brother po latach przerwy wrócił na antenę TVN. Pomimo wielu skrajnych opinii jakie wywołał, jego uczestnicy wydają się szybko zdobywać ogromną popularność.

Zwyciężczynią ostatniej edycji została Magda Wójcik. 31-latka pochodząca z Kielc, a na co dzień mieszkająca w Londynie, już od początku programu zdobyła dużą sympatię widzów. Dziewczyna tuż po opuszczeniu domu Wielkiego Brata postanowiła reaktywować swój profil na Instagramie. Jak się okazało, z całkiem niezłym skutkiem.

Madzia Wójcik z pewnością dobrze wiedziała, że zaleje ją fala popularności w sieci, jednak trzeba przyznać, że nagły wzrost followersów wydaje się być imponujący. W ciągu zaledwie dwóch tygodni na swoim instagramowym profilu uzbierała ponad 200 tysięcy obserwujących!

Warto podkreślić, że poprzez swoje social media, Magdzie Wójcik kibicowały znane w sieci osobowości, jak Maffashion, Julia Wieniawa, Karolina Gilon czy Honorata Skarbek. Być może to również przyczyniło się do zwiększenia zasięgów konta świeżo upieczonej zwyciężczyni programu.

Program Big brother, podobnie jak Top Model, Azja Express kreuje nową falę influencerów. Czy utrzymają swoją popularność na dłużej?

>>> Zobacz również: Ludzie niszczą kosmetyki Diora przez rasistowską wpadkę Belli Hadid!

https://www.instagram.com/p/By-u_06hO3H/

Newsletter

FASHION BIZNES