REKLAMA

Kim Kardashian tworzy kolejny biznes! Poszła śladami męża?

REKLAMA

Imperium Kardashianów powiększa się o kolejny biznes. Kim Kardashian została projektantką. 

Słyszymy “Kim Kardashian”, myślimy “sława, bogactwo i najsłynniejsze kształty świata”. I to właśnie na tym ostatnim żona Kanyego Westa postanowiła wypromować swój najnowszy biznes. Do kolorowych kosmetyków, okularów przeciwsłonecznych i planowanej działalności prawniczej dołącza… bielizna modelująca sygnowana nazwiskiem celebrytki. Żyła złota? Z pewnością. Przecież to właśnie Kardashiankę można nazwać prekursorką mody na “spanksy”. 

https://www.instagram.com/p/BzIjXc8g9VR/

Strona internetowa marki KIMONO już działa, chociaż na zakupy przyjdzie jeszcze pora. Kim postanowiła stopniowo podsycać apetyty fanów za pomocą listy oczekujących, na którą można się zapisywać. W dniu premiery użytkownicy z listy będą mogli jako pierwsi kupić ekskluzywną bieliznę. 

https://www.instagram.com/p/BzIi3CFHaXb/

Na Instagramie gwiazdy oraz na nowym oficjalnym koncie marki pojawiły się już pierwsze zdjęcia z kampanii. Wiemy już, że bielizna będzie dopasowana zarówno do różnych kolorów skóry, jak i rozmiarów i kształtów. Kampania została utrzymana w ultramodnym, minimalistycznym klimacie niebezpodstawnie kojarzącym się również ze stylistyką marki YEEZY Kanyego Westa. Autorką zdjęć jest bowiem Vanessa Beecroft znana ze współpracy z mężem Kim.

https://www.instagram.com/p/BzLXOb_nkq_/

Strategią było również celowanie w konwencję różnorodności rasowej oraz ruchu body positive, co szczególnie widać na naturalnych polaroidach będących częścią reklamy. Retusz nie jest potrzebny, to dzięki majtkom i biustonoszom KIMONO ciało ma wyglądać świetnie. Czy to sposób idealny na zbicie kolejnej fortuny? Nie możemy doczekać się pierwszych recenzji. 

Zobacz również: Nowa inicjatywa Kanye Westa. Rusza program dotacji dla młodych projektantów

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES