Jaką strategię ma Aliganza na markę Toms?

147
knowledge.wharton.upenn.edu

Popularna amerykańska marka TOMS dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency.

TOMS to wyjątkowa marka, słynąca nie tylko ze swojego obuwia, jakie produkuje dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Za działalnością firmy stoją niezwykle ważne idee dotyczące przyszłości naszej planety. Od początku powstania TOMS inspiruje swoich odbiorców do działania, niezmiennie dając im wartościowy przykład wprowadzania kolejnych pozytywnych zmian.

Toms walczy o dobro naszej planety

Podczas podróży po Argentynie w 2006 r., założyciel marki Blake Mycoskie był świadkiem wielu problemów, z jakimi borykają się dorastające dzieci, których nie stać na zakup butów. Chcąc pomóc, stworzył firmę TOMS, która za każdą sprzedaną parę butów, zobowiązała się do oferowania pary obuwia dla ludzi, którzy ich naprawdę potrzebują. To, co zaczęło się jako prosty pomysł, przekształciło się w potężny model biznesowy, który wspiera ludzi z całego świat. Od 2006 roku TOMS przekazał już ponad 93 miliony par butów.

Agencja Aliganza od czerwca odpowiedzialna jest za prowadzenie showroomu marki oraz współpracę z influencerami. Kolekcja TOMS dostępna będzie zarówno w stacjonarnym jak i wirtualnym showroomie agencji.

>>> Zobacz również: Marki Jemerced dołączą do grona klientów agencji Aliganza