Opowieść o potrzebach współczesnych mężczyzn. Pako Lorente prezentuje kolekcję na sezon jesień-zima 21/22

Wyjątkowa przez swoją prostotę, niewymuszona, odpowiadająca na potrzeby każdego mężczyzny, a przede wszystkim niezwykle różnorodna. Czym zaskakuje najnowsza kolekcja marki Pako Lorente na sezon jesień-zima 21/22? 

Nie da się ukryć, wydarzenia ostatnich miesięcy redefiniowały współczesne spojrzenie na modę. Wybieramy mniej zobowiązujące, nieformalne, idealne na każdą okazję zestawienia, jednocześnie wyrażając swoją indywidualność – tak cenioną w dzisiejszym świecie. Jesteśmy świadkami pewnego rodzaju ewolucji, która sprawiła, że dziś z ogromną łatwością łączymy świat biznesu i oficjalnych spotkań z błogim wypoczynkiem – często pozostając w tej samej, swobodnej stylizacji. To właśnie ta ewolucja zainspirowała markę Pako Lorente podczas tworzenia najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22. Niebanalne propozycje od polskiej marki odzieżowej w obiektywie niezastąpionej Zuzy Krajewskiej sprawiły, że jesteśmy przekonane – marka wyraźnie namiesza na polskiej scenie modowej. Kolejny raz.

Odświeżona kolekcja

– Wszyscy znaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, która nie tylko doprowadziła do przewartościowania naszych potrzeb, lecz przyczyniła się również do całkowitej zmiany naszej codzienności i postaw, a więc i szeroko rozumianego stylu życia. Przyjrzeliśmy się dokładnie DNA naszej marki i postanowiliśmy je reinterpretować, dostosowując nasze linie do wymagań współczesnego mężczyzny. Tym samym prezentujemy zupełnie nowy, nieszablonowy sposób łączenia naszych linii, gdzie wygoda i styl łączą się w spójną całość, tworząc zupełnie nową estetykę – dodaje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

W asortymencie możemy odnaleźć nieformalne zestawienia. Bluzy z kapturem, spodnie dresowe, czy kolorowe t-shirty są zauważalnymi elementami. Marka jednak pozostaje wierna swoim korzeniom, pamiętając, że koszule to wciąż najchętniej wybierany element garderoby każdego mężczyzny. 

Najświeższe propozycje marki Pako Lorente to odpowiedź na potrzeby współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się wyrażać siebie poprzez niebanalne rozwiązania modowe. Niezwykle ważne było dla nas, by zaprezentować się od nieco innej, mniej zobowiązującej strony, jednocześnie pamiętając o szlachetnym krawiectwie i ponadczasowych rozwiązaniach najchętniej wybieranych przez mężczyzn. Marka Pako Lorente to dziś produkty nie tylko na wyjątkowe okazje, lecz również na co dzień. Różnorodność linii sprawia, że zabawa modą i łączenie pozornie niewspółgrających produktów staje się z nami jeszcze prostsza i przyjemniejsza – mówi Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Motywy przewodnie

Motywem przewodnim opowieści o kolekcji Pako Lorente na sezon jesień-zima 21/22 są wariacje wpływów i inspiracji, którymi projektanci kierowali się podczas tworzenia fasonów. Modową przygodę z marką rozpoczynamy od nowoczesnego minimalizmu w linii Modern Fashion Staples inspirowanej architekturą tętniących życiem metropolii, które rozkochują w sobie współczesnych miłośników miejskiego życia. Podróż przez klasyczne, męskie krawiectwo w nurcie wizytowo-formalnym zahacza również o modę codzienną we współczesnym ujęciu linii Casual Club. Wszystko to sprawia, że marka stworzyła kompletny wizerunek współczesnego mężczyzny poprzez niezwykle połączenia produktowe w ramach aż trzech linii. Tak, by każdy z Panów mógł wyrazić siebie. Swoją osobowość, styl, ukryte pragnienia.

Paletę kolorów w kolekcji Pako Lorente definiują barwy ziemi – neutralne jasne i ciemne odcienie grafitów i szarości, beżu oraz granatu. Nietuzinkowe akcenty wyznacza tonacja bordo oraz butelkowej zieleni, aktualnie dominująca na światowych wybiegach. Różnorodność kolorystyczna z pewnością zadowoli wszystkich klientów. I tym razem polska marka odzieżowa na równi z designem postawiła komfort użytkowania, pozwalający łatwiej znieść zmienne w sezonie jesienno-zimowym warunki pogodowe. W kolekcji pojawiają się tkaniny gwarantujące wygodę – niezwykle lekkie i miękkie, a jednocześnie dające ciepło. Wyraźne struktury matowych wełen oraz dzianin spotykają się tu z tkaninami o technicznym charakterze. Marka niezmienne przykłada także najwyższą wagę do jakości tkanin. I tym razem sięgnięto po rozwiązania od renomowanych, sprawdzonych dostawców.

Wyjątkowa współpraca

Modele stanęli przed obiektywem światowej sławy fotografki Zuzy Krajewskiej, słynącej z kadrów przełamujących barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Absolwentka gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych współpracuje z największymi markami na świecie, a jej fotografie są regularnie publikowane w najważniejszych tytułach modowych. Tym bardziej interesujące jest spojrzenie Krajewskiej na ubrania rodzimego Pako Lorente.

Tym razem pragniemy zaprezentować nieco inną odsłonę marki, ukazując nasze ubrania w kadrach wspaniałej artystki. Zuza Krajewska w niezwykły sposób połączyła swój nieszablonowy, artystyczny sznyt z fotografią komercyjną, prezentując naszą najnowszą kolekcję w charakterystyczny, wyrazisty sposób, który z pewnością zwróci uwagę miłośników mody.  – mówi Natalia Eljaszuk – Jesteśmy dumni i ogromnie podekscytowani współpracą z jedną z najbardziej utalentowanych fotografek w kraju. Najbliższe miesiące będą dla nas i naszych klientów pełne zmian oraz zaskoczeń! 

Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po zupełnie niezobowiązujące. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadające marce świeżego, nowoczesnego charakteru, a także kolekcja regularna prezentują odmienne style, tym samym odpowiadając na różnorodne potrzeby współczesnych mężczyzn. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym na codzienne stylizacje. Marka dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł stylizację, w której poczuje się pewnie i komfortowo.

Najnowsza kolekcja uwieczniona przez Zuzę Krajewską dostępna jest na stronie www.pakolorente.com oraz w salonach stacjonarnych.

>>> Przeczytaj również: Mistrz krawiecki poszukiwany! Chętnych przybywa, pieniędzy w branży ubywa, dlaczego?

Newsletter

FASHION BIZNES