noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nowy True Match, czyli idealne dopasowanie z 6 pigmentami

REKLAMA
noSlotData

Perfekcyjna cera bez cienia wątpliwości to efekt, o którym marzą kobiety. Eksperci L’Oréal Paris odpowiadają na tę potrzebę udoskonaleniem podkładu True Match. Dzięki nowej formule True Match Serum, aż 99,5 proc. kobiet znalazło swój odcień. Za jego skutecznością stoją dwa dodatkowe pigmenty.

Materiał sponsorowany

Udoskonalona ikona

True Match to podkład od lat znany jako ten, który jest w stanie sprostać największym wymaganiom. To za sprawą płynnej konsystencji idealnie wtapiającej się w skórę, a także zawartości kwasu hialuronowego, który wzbogaca produkt o właściwości pielęgnacyjne. Eksperci L’Oréal Paris nie ustają w udoskonalaniu kultowego produktu, tym razem wychodząc naprzeciw potrzebom osób o jasnych typach karnacji. Dla nich dobranie autentycznego i naturalnie wyglądającego koloru jest wyzwaniem.

Odpowiedzią jest kompozycja sześciu pigmentów. Wzbogacono skład o dwa dodatkowe – zielony i niebieski. To właśnie te kolory odgrywają kluczową rolę przy dopasowaniu się do potrzeb jasnych cer. Swój odcień podkładu True Match z sześcioma pigmentami znalazło w ten sposób aż 99,5 proc. przebadanych kobiet. Znalezienie odpowiedniego koloru ułatwia także wirtualne narzędzie od L’Oréal Paris. W paru prostych krokach ułatwi dobranie odcienia, w których ilości łatwo się pogubić, nawet mając przed sobą półkę z produktami. Ten wyjątkowy produkt znajdziesz POD TYM LINKIEM.

kampania podkładu True Match

Zobacz także: #BeautyBiznes w cieniu kontrowersji. Jak Gwyneth Paltrow stworzyła imperium Goop?

True Match x Nudyess – współpraca skrojona na miarę

Perfekcja produktu stała się inspiracją dla wyjątkowej współpracy pomiędzy L’Oréal Paris, a polską marką Nudyess. Znana z talentu do dopasowywania się koncepcja modowa oferuje sukienki, spódnice i inne elementy garderoby, które doskonale współpracują z naturalnymi potrzebami różnych sylwetek. U podstaw idei tej rodzimej marki fashion stoi klasyka. Nudyess istnieje, by kobiety zawsze mogły czuć się swobodnie i atrakcyjnie w dynamicznym świecie zmieniających się trendów. W ramach współpracy powstał projekt sukienki równie uniwersalnej i ponadczasowej, jak kultowy podkład True Match Foundation. To model o długości midi, który z łatwością można dobierać do kolorów skór reprezentowanych przez odcienie podkładu L’Oréal Paris. To uniwersalna kreacja, która podkreśli wyjątkowość, a także charakter każdej kobiety – niezależnie od wieku, wzrostu, figury czy koloru skóry.

Bohaterkami kampanii zostały Basia Pasek, Magda Cygan i Klaudia Zając, a także wybrane w konkursie klientki Nudyess – Magdalena Zalega, Weronika Madej i Magda Bisaga. To przedstawicielki różnych kształtów, potrzeb i kolorów cery, które inspirują tysiące osób do większej wiary w siebie. Wszystko zgodnie z ideą lansowaną przez markę L’Oréal Paris od lat – pewność siebie jest czymś, czego warte są wszystkie kobiety i w czym każdej z nich jest zawsze do twarzy. Sukienka już 29 września trafiła do sprzedaży w sklepie www.nudyess.com. Do jej zakupu jest dodawany odcień True Match od L’Oréal Paris w nowej formule.

kampania L’Oreal True Match x Nudyess

Przeczytaj również: Dlaczego luksusowe perfumy są tak drogie? Wiemy, co składa się na ich cenę

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES