REKLAMA

Wiemy, kto przejmie stery w autorskiej marce Karla Lagerfelda

REKLAMA

Carine Roitfeld to od teraz nie tylko znawczyni mody, ikona francuskiego stylu i szanowana w branży była redaktorka naczelna paryskiego Vogue’a. Wieloletnia przyjaciółka Karla Lagerfelda oficjalnie przejmuje stery w marce sygnowanej jego nazwiskiem.

Autorska marka Karla Lagerfelda ma nowego dyrektora artystycznego. To przyjaciółka i muza zmarłego niedawno projektanta, Carine Roitfeld. Roitfeld to znawczyni mody, stylistka oraz doświadczona dziennikarka. Zasłynęła jako redaktor naczelna francuskiego Vogue’a. Aktualnie jest światową dyrektorką od spraw mody w Harper’s Bazaar.

Carine Roitfeld od lat stale współpracowała z Lagerfeldem. W 2012 roku wydali razem książkę-album, The Little Black Jacket. Wcześniej, w 2004 stworzyli kolekcję Karl Lagerfeld for H&M, która zapoczątkowała erę współpracy marek luksusowych z sieciówkami. Jeszcze za życia projektanta, Roitfeld miała okazję stworzyć autorską kolekcję dla jego marki. “The Edit By Carine Roitfeld ukaże się we wrześniu tego roku. Teraz, Roitfeld przejmuje pieczę nad całą marką, mając u boku Hun Kima, szefa projektowania marki, zatrudnionego jeszcze przez Lagerfelda. Pierwszych efektów ich współpracy możemy spodziewać się wiosną 2020 roku.

https://www.instagram.com/p/BvttAUbn_Kq/

Na razie wiadomo, że Roitfeld podpisała z marką trzyletni kontrakt. Pierwsza kolekcja stworzona pod jej okiem ma być utrzymana w stylu Bauhausu, będącego ulubionym nurtem w sztuce Lagerfelda. Jesteśmy ciekawi nie tylko pierwszych efektów, ale także tego, jak na kolekcję zareagują fani stylu wykreowanego przez legendarnego projektanta.

Tekst: Sylwia Nowińska

>>> Przeczytaj również: H&M notuje wzrost sprzedaży dzięki cięciom przecen

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES