Nowa kampania “Słoń łyka XXANAXX”

Marka Słoń Torbalski oraz zespół muzyczny XXANAXX rozpoczynają niezwykłą podróż – “Journey at Heart”. Muzycy zostali ambasadorami Słonia, by promować jego najnowszy produkt – efektowne walizki podróżne.

Słoń Torbalski wraz z Klaudią Szafrańską i Michałem Wasilewskim z XXANAXX wybrali się w podróż do zabytkowego, XIX-wiecznego pałacu Łochów. W jego filmowej scenerii powstała najnowsza sesja wizerunkowa pt. “Journey at Heart”, autorem zdjęć jest Greg Klukowski. Muzycy zagrali postacie ze słynnego filmu “Dzikość serca” (“Wild at Heart”) w reżyserii Davida Lyncha, a w efektownych ujęciach towarzyszył im Ford Mustang rocznik ’68 w kolorze Lazurowego Wybrzeża.

Cieszymy się ze współpracy z marką Słoń Torbalski, gdyż podróżowanie jest naszą pasją, a zarazem codziennością – mówią Klaudia Szafrańska i Michał Wasilewski, czyli XXANAXX. – Walizki Słonia z pewnością zabierzemy zarówno na wakacje, jak i w trasę koncertową.

Słoń Torbalski przygotował dla muzyków specjalną wersję kolorowych walizek, które zostały opatrzone napisem “Słoń łyka XXANAXX”.

To już kolejne spotkanie Słonia Torbalskiego z artystami. Rok temu z krakowską marką modową współpracowała Marcelina – ceniona wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów. Specjalnie dla Słonia zaprojektowała autorską linię, składającą się z torebek, plecaków, nerek i portfeli. Produkty sygnowane “by Marcelina” znajdują się w ofercie Słonia i cieszą się popularnością wśród klientów.
Walizki podróżne to nowość w portfolio marki Słoń Torbalski, która istnieje już od 20 lat. Zostały starannie przemyślane przez dział projektowy marki i stworzone z dbałością o szczegóły, a ich zalety to niewielka waga oraz atrakcyjny design.

Muzycy zespołu XXANAXX zostali ambasadorami walizek z linii ART CLASS, które posiadają efektowną, prawdziwie artystyczną kolorystykę, łączącą kontrastowe barwy (np. biały z czerwonymi uchwytami i niebieskim zamkiem). Dzięki temu walizki ART CLASS wyróżniają się w wakacyjnym tłumie i mają niebagatelny atut – łatwo je zlokalizować wśród innego bagażu, np. na lotnisku. Walizki Słoń ART CLASS są produkowane w trzech rozmiarach (26 l, 56 l, 95 l), zostały wykonane ze sztywnego polimeru, a dzięki czterem obrotowym kółkom manewrowanie nimi należy do przyjemności.

Słoń Torbalski wprowadza również drugą linię walizek – HIGH CLASS. Wyróżnia je elegancka, nowoczesna linia, wyjątkowo niska waga (od 1.9 do 3.6 g w zależności od rozmiaru) oraz estetyczne materiały w trzech modnych kolorach – grafitowym, magenta i fioletowym. Walizki HIGH CLASS zostały wykonane z miękkiego tworzywa oraz posiadają system zabezpieczenia TSA, który przydaje się podczas lotów transatlantyckich. Walizki HIGH CLASS z racji swojej elegancji idealnie nadają się również do podróży biznesowych.

SŁON TORBALSKI to polska marka specjalizująca się w produkcji akcesoriów – toreb, walizek, plecaków i portfeli. Firma powstała w 1995 roku i mieści się w Krakowie, posiada certyfikat ISO 9001. Jej produkty wyróżniają się oryginalnym krojem, ciekawą kolorystyką i niezwykle starannym wykończeniem. Torebki Słonia są w dużej mierze wykonywane ręcznie i szyte w krótkich seriach, dzięki temu każdy egzemplarz jest niepowtarzalny.

www.slontorbalski.pl

XXANAXX to ceniony przez krytyków i publiczność duet tworzący muzykę elektroniczną. Wszystko zaczęło się, gdy Klaudia Szafrańska rozglądała się za odpowiednim producentem, a Michał Wasilewski poszukiwał wokalistki o nietypowym głosie. Pierwszy singiel XXANAXX, zatytułowany “Disappear”, ujrzał światło dzienne w grudniu 2012 roku. Zespół wystąpił na licznych koncertach i festiwalach m.in Open’er Festival, Audioriver, Tatarak, Selektor, Matla Festival czy The Great Escape. XXANAXX był nominowany w wielu plebiscytach jako debiut oraz odkrycie 2013 roku. Ich debiutancki album “Triangles” ukazał się w maju 2014 nakładem Warner Music Polska.

www.youtube.com/user/XXANAXXTV

Autorzy sesji zdjęciowej:

Zdjęcia: Greg Klukowski
Stylizacja: Anna Pirowska/DRESSAP
Backstage: Kate Jablonska
MUA: Katarzyna Biały
Koncepcja: Space2taste Creation

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES