REKLAMA
Dalia Lingerie

“Zdjęcie pełne emocji wyraża więcej niż tysiąc słów” – o nowej kampanii Dalia Lingerie rozmawiamy z projektantką Sabiną Mańką

REKLAMA

Sesje zdjęciowe z udziałem osób niezwiązanych zawodowo z modelingiem to trend chętnie wykorzystywany przez brandy odzieżowe, by zwiększyć zaangażowanie odbiorców. Nowa kampania Dalia Lingerie ma jednak nieco inną genezę. Marka zaprosiła do współpracy influencerki, by zainspirować kobiety do działania i wzmocnić ich pewność siebie. O wyjątkowej sesji i kolekcji “Cała JA” rozmawiamy z projektantką marki, Sabiną Mańką. 

Jaka jest główna idea waszego nowego projektu?

Hasłem-kluczem w przypadku naszej działalności jest #Bodywithastory – nie tylko w kontekście projektowania bielizny w szerokiej gamie rozmiarów. Tym razem postawiliśmy sobie nowe wyzwanie, polegające na uchwyceniu piękna kobiecej różnorodności w obiektywie aparatu. Uważamy, że zdjęcie pełne emocji wyraża więcej niż tysiąc słów. Zamiast mówić “Dalibabkom”, by nigdy nie bały się być sobą, woleliśmy po prostu im to pokazać!

Skąd pomysł na taką formę kampanii?

W Dalii od dawna współpracujemy z inspirującymi kobietami, zapraszając je m.in. do “Dalia Talks”, naszej serii wywiadów na YouTubie, czy do recenzowania naszej bielizny w sieci. Tak poznaliśmy Agatę Cybuchowską. Choć porusza się na wózku, zupełnie nie przeszkadza jej to w wychowywaniu fantastycznego syna czy pracy zawodowej, a na jej instagramowym profilu nie ma tematów tabu. Zdecydowaliśmy się poprosić ją o wywiad na naszego bloga ShapeMeUp. Od tego się wszystko zaczęło.

Czyli to Agata była główną inspiracją?

Tak, jak najbardziej. Agata zdradziła w wywiadzie, że jej największym marzeniem jest udział w profesjonalnej kampanii bielizny. Temat podchwycił współwłaściciel marki, Dariusz Włodarczyk. Następnie realizację powierzył Agencji Korpo z Bielska-Białej, która zaproponowała do sesji jeszcze trzy zaprzyjaźnione z naszą marką, wyjątkowe kobiety.

Dziewczyny miały okazję poznać się jeszcze przed wejściem na plan?

Oczywiście! Wszystkim uczestniczkom sesji zapewniliśmy nocleg w pięknym hotelu za miastem. Tam już dzień wcześniej mogły zrelaksować się w strefie SPA, a także poznać między sobą w trakcie wspólnej kolacji. Energia między modelką a resztą ekipy jest niezwykle ważna w profesjonalnych kampaniach. Wiedzieliśmy, że tym razem musimy skupić się na tym jeszcze bardziej.

Fot.: Anna Konieczna

Praca na planie z osobami bez doświadczenia w modelingu była dla Was wyzwaniem? Jak podeszliście do tego projektu?

Wbrew pozorom, organizacja takiej sesji niewiele różniła się od poprzednich. Zależało nam na dobrej i intymnej atmosferze. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić na plan głównie kobiety: stylistkę Caro Adamską, makijażystkę Agnieszkę Adamczyk oraz niezastąpioną fotografkę – Annę Konieczną. Zaufany i sprawdzony w tego typu projektach team świetnie poradził sobie z miksem tak różnych temperamentów. Ponadto, obiekt w którym powstawały zdjęcia musiał spełniać nie tylko wymagania estetyczne, ale także być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Piękna przestrzeń nowo otwartej restauracji Pod Dębowcem sprawdziła się tutaj idealnie! Każda z naszych ambasadorek od początku do końca czuła się komfortowo, o czym same pisały nam już po powrocie do domu. To znaczy, że udało nam się osiągnąć cel!

Jak oceniasz efekty sesji?

Zdjęcia świetnie oddają ideę nowej kolekcji Dalii, jako hołdu dla kobiecości. Mieliśmy także możliwość pokazania uniwersalności naszych projektów na różnych kobiecych sylwetkach. Dla lubiącej klasykę Pauliny Mularczyk o drobnej budowie i pełnym biuście przygotowaliśmy gładki spacer z bazowej kolekcji oraz stonowaną, szaro-niebieską Sharon w wersji soft. Kinga Gawron, która odważnie pokazała swoją sylwetkę po ciąży, świetnie czuła się w głębokich odcieniach czerni i zieleni modelu Natasha. Karmiła wówczas piersią i sama żartowała, że jej ciało potrafi zmienić rozmiar czasem nawet w ciągu kilku godzin – półusztywniany fason miseczki zapewnił dobre wsparcie dla jej piersi. Nie zabrakło też trenerki fitness Kasi Zaremby, po dość świeżej korekcie biustu – jej energię doskonale podkreślił model Gwen w odcieniach burgunda z iskrzącym, przypominającym pióra haftem. I oczywiście Agata Cybuchowska, która udowodniła, że prawdziwa kobiecość nie ma żadnych ograniczeń w ciele, a jej pełne kształty pięknie współgrały ze zmysłowym modelem Evening w kolorze ciemnego granatu. Rola każdej z dziewczyn była nieoceniona, a efektem tego są wysmakowane zdjęcia i materiał wideo, które podkreślają piękno różnorodności.

Zobacz także: “Sukces to owoc pasji, konsekwencji i gotowości do popełniania błędów”. Oto wywiad z właścicielami marki DALIA Lingerie

Credits:
Project: Dalia Lingerie
Models: Kinga Gawron, Kasia Zaremba, Paulina Mularczyk, Agata Cybuchowska.
Photo: Anna Konieczna
Camera: Marcin Skorupski
Projectant: Sabina Mańka
Stylist: Karolina Adamska
MUAH: Agnieszka Adamczyk / MakeUp Commando
Production: Korpo Agencja Kreatywna

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES