Guest in Residence

Wystartowała marka modowa Gigi Hadid. Czym wyróżnia się Guest in Residence?

Gigi Hadid, oprócz chodzenia po wybiegach, zdecydowała się na inną działalność w świecie mody. 27-latka założyła markę modową, która miała swoją premierę 7 września. Co znajduje się w asortymencie Guest in Residence i jak firma zamierza przyciągnąć klientów w różnym wieku? Sprawdźcie.

Marka Gigi Hadid

Kiedy kilka tygodni temu topmodelka ogłosiła, że zakłada własną marką odzieżową, wiele osób było zaskoczonych. Nie wiadomo było, jakie produkty zechce oferować Gigi Hadid. Część osób podejrzewało, że będzie tworzyć rzeczy w uwielbianym przez siebie ulicznym stylu, inni stawiali na elegancję. 27-latka natomiast zdecydowała się na… kaszmir. Dlaczego? Otóż chce “przedstawić” ten materiał nowej generacji. Ma nadzieję, że spopularyzuje ową tkaninę za pomocą elementów garderoby, które są modne, zabawne i stosunkowo niedrogie w porównaniu z produktami oferowanymi przez luksusowe marki.

– W przeszłości miałam okazję współpracować i uczyć się od niezwykłych marek oraz projektantów. Celem tego projektu jest stworzenie produktu z materiału, który zachęci ludzi – zwłaszcza nowej generacji – do inwestowania w odzież wysokiej jakości, ale także w przystępnej cenie, a poza tym do zbudowania garderoby z rzeczy prostych i pięknych, które mogą być łączone ze sobą na setki sposobów. Obecnie pod wpływem mediów społecznościowych łatwo wpaść w presję posiadania ciągle zmieniającej się garderoby. Mam nadzieję, że dzięki tej marce, choć trochę odwrócimy ten bieg

– powiedziała Gigi Hadid w niedawnym wywiadzie dla włoskiego “Vogue’a”.

Zobacz także: Jakie tkaniny będą modne w sezonie jesień-zima 2023? Poznaj najnowsze trendy

Produkty Guest in Residence

Modelka marzy o tym, by ludzi korzystali przez długi czas z jednego elementu garderoby. Chce, by ubrania zbytnio się nie niszczyły, a konsumenci mogli przekazać daną rzecz (gdy im się już znudzi) innej osobie w niezmienionym stanie. Z tego powodu w środę 7 września marka Guest in Residence zaprezentowała kolekcję produktów w 100 proc. z kaszmiru. W ofercie znalazły się m.in. bluzy z kapturem, koszulki polo, czapki i skarpetki w tradycyjnych, stonowanych odcieniach (takich jak beżowy czy szary) oraz mocnych barwach (jak róż, zielony i żółty). A jak wyglądają ceny? Otóż poszczególne elementy można nabyć za mniej niż 400 dolarów. 

Ta stała linia produktów będzie odświeżana o nowe opcje kolorystyczne przez cały rok. W ofercie znajdą się także mniejsze, sezonowe linie z elementami garderoby, które będą bardziej “modowe” i ukierunkowane na design. Przewidziane są również limitowane edycje droższych dropów stworzonych we współpracy z innymi markami lub znanymi artystami. Jak w rozmowie z “Business of Fashion” powiedziała Gigi Hadid: “Guest in Residence ma nadzieję, że poprzez różnorodność oferowanych modeli może zaproponować coś dla każdego – bez względu na wiek, płeć czy styl”. Kierunek ten podkreśla debiutancka kampania marki, w której udział wzięli modele i modelki w wieku 1-100 lat.

Przeczytaj również: Wszystko, co wiemy o nowej marce Kate Moss. Czym jest Cosmoss?

Newsletter

FASHION BIZNES