REKLAMA

Magda Butrym rekrutuje. Jakiego pracownika szuka?

REKLAMA

Ze wszystkich polskich marek modowych to właśnie projekty Magdy Butrym są najbardziej doceniane poza granicami naszego kraju. W kreacjach jej autorstwa pokazywały się już m.in. Hailey Bieber, Jennifer Lopez, Rita Ora czy Jennifer Lawrence. Teraz projektantka szuka nowej osoby do swojego zespołu. Kogo chce zatrudnić Magda Butrym?

Przeczytaj również: Kariera projektantki mody – jak zacząć?

Rozwój marki Magdy Butrym

Nie wszyscy wiedzą, że Magda Butrym zaczynała od pracy w TVP, gdzie była stylistką gwiazd. Wiadomo, że równocześnie uczyła się w Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Potem założyła swoją pierwszą markę modową o nazwie Portofino, która jednak nie podbiła rynku. Po wypuszczeniu jednej kolekcji na sezon wiosna-lato, butik zakończył działalność.

Magda się nie poddała i rozpoczęła współpracę z Joanną Przetakiewicz. Pod brandem La Manii projektowała przez trzy lata, odnosząc sukcesy. Po tym czasie odeszła z marki, by w 2014 roku założyć własną firmę. Jak wyznał CEO marki Magda Butrym, Jakub Czarnota: “Na samym początku zakładaliśmy podbój rynku lokalnego, lecz już w pierwszym roku działalności dostrzegliśmy potencjał na ekspansję na rynki międzynarodowe, więc na tym się skupiliśmy”.

Teraz Magda Butrym jest uważana za luksusową marką niszową. Choć nie ma pokazów mody i nie wydaje pieniędzy na promocję firmy w tradycyjnych mediach, w ubraniach z jej metką chodzą najgorętsze nazwiska. Siłą jej biznesu są media społecznościowe i polecenia od popularnych trendsetterek. Pierwszą celebrytką, która zauważyła zresztą jej projekty była Kim Kardashian.

– Chętnie odwiedzam kawiarnię L’Avenue projektu Jacques’a Garcii przy alei Montaigne, naprzeciwko przepięknego butiku Diora. Francuzi jej nie lubią, a ja mam do niej sentyment, bo to tu zaczepiła mnie Kim Kardashian, dla której potem uszyłam spódnicę. Byłam wtedy na początku drogi, miałam mały showroom przy rue Saint-Honoré, obok kultowego Colette, i zaledwie kilka spotkań z kupcami w całym tygodniu pokazów. Gdy Kim otagowała mój projekt na swoim Instagramie, zainteresowanie marką wzrosło i wszystko nabrało rozpędu

– wspominała Magda Butrym w materiale dla “Vogue’a”.

Czytaj więcej: Magda Butrym wśród najbardziej pożądanych marek na świecie. Polka w prestiżowym rankingu Lyst

Magda Butrym szuka pracownika

Marka Magdy Butrym nieustannie się rozwija i stopniowo powiększa swój zespół. Kilka dni temu w sieci pojawiło się ogłoszenie, że firma projektantki poszukuje osoby do działu marketingu. Nowy pracownik ma być kreatywny, zmotywowany i pełnej pasji. Będzie jednocześnie zarządzał wieloma projektami – począwszy od organizacji wydarzeń fizycznych, poprzez instalacje pop-up, aż po planowanie i realizację produkcji cyfrowych. Marketing Specialist wraz z zespołem będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej, a także kontakt i współpracę z partnerami handlowymi w ponad 40 krajach na 6 kontynentach.

Zobacz także: Dior rekrutuje w Polsce. Sprawdźcie, na jakie stanowisko

Preferowany pracownik ma mieć 4-letnie doświadczenie w marketingu. Musi biegle posługiwać się językiem angielskim i najlepiej również polskim. Ma być pasjonatem branży modowej i mieć elastyczne podejście do czasu pracy, by być gotowym do podróży międzynarodowych. Co istotne, w ogłoszeniu można też przeczytać: “Wierzymy, że różnorodność we wszystkich jej formach – płci, wieku, narodowości, kulturze, przekonaniach religijnych i orientacji seksualnej – wzbogaca miejsce pracy. Daje ludziom możliwość wyrażania swoich talentów, zarówno indywidualnie, jak i zbiorowo, oraz pomaga rozwijać naszą zdolność do przystosowania się do zmieniającego się świata. Jako Equal Opportunity Employer [Pracodawca Równych Szans – przyp.red.] przyjmujemy i rozpatrujemy aplikacje od wszystkich wykwalifikowanych kandydatów, niezależnie od ich pochodzenia“.

Przeczytaj również: Chanel rekrutuje w Polsce. Gdzie i na jakie stanowiska?

oferty pracy
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES