noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kampania bielizny marki Victoria's Secret

Kultowa marka bielizny po latach powróci na wybieg. Przedstawi nowe oblicze?

REKLAMA
noSlotData

Po latach przerwy kultowy pokaz mody Victoria’s Secret powraca w odświeżonej formule. Zapowiadane na rok 2024 wydarzenie będzie odzwierciedlać “nową erę” marki, kładąc nacisk na różnorodność i inkluzywność, jednocześnie zachowując elementy, które pokochali fani, takie jak przepych, muzyka i oczywiście słynne skrzydła.

Pierwszy pokaz Victoria’s Secret odbył się w 1985 roku i z biegiem lat stał się gigantycznym wydarzeniem telewizyjnym, które wykreowało gwiazdy z modelek takich jak Adriana Lima, Alessandra Ambrosio czy Gisele Bündchen. Pokaz był w dużej mierze dziełem Eda Razka, byłego dyrektora marketingu L Brands, firmy macierzystej Victoria’s Secret. Razek nadzorował większość aspeków wydarzenia i wraz z partnerką kreatywną Moniką Mitro wybierał modelki, które otrzymywały upragnione skrzydła aniołów.

Upadek Victoria’s Secret

Jednakże Razek odegrał również kluczową rolę w upadku marki. Szczytem był wywiad dla Vogue’a, w którym wygłosił obraźliwe komentarze na temat modelek trans i plus size. Wkrótce po publikacji tego wywiadu, w 2018 roku, odbył się ostatni pokaz mody Victoria’s Secret w jego znanej formie. (Razek opuścił firmę jesienią 2019 roku).

W tym samym czasie marka stanęła w obliczu szeregu problemów finansowych i wizerunkowych, m.in. z powodu powiązań wieloletniego dyrektora generalnego Lesliego Wexnera z Jeffreyem Epsteinem. Te wydarzenia doprowadziły do szeregu zmian: Wexner ustąpił ze stanowiska, Victoria’s Secret oddzieliła się od L Brands i stała się niezależną spółką publiczną, a cały zarząd został wymieniony. Nowym dyrektorem generalnym firmy został Martin Waters.

W 2018 roku, wkrótce po wywiadzie Razka, odbył się ostatni pokaz mody Victoria’s Secret w jego tradycyjnej formie.Marka zmagała się z problemami finansowymi i wizerunkowymi, a w 2019 roku Razek odszedł z firmy. Wkrótce potem Victoria’s Secret oddzieliła się od L Brands i stała się niezależną spółką publiczną. Nowe kierownictwo, z Martinem Watersem na czele jako dyrektorem generalnym, zainicjowało szereg zmian, których zwieńczeniem jest powrót pokazu mody w nowej odsłonie.

Przeczytaj również: Wielki powrót supermodelek w kampanii Victoria’s Secret

Nowe oblicze kultowej marki?

Nowa odsłona pokazu Victoria’s Secret odbędzie się w innym formacie niż ostatnie edycje. Szczegóły dotyczące wydarzenia, w tym data, lokalizacja i uczestnicy, nie zostały jeszcze ujawnione. Biorąc jednak pod uwagę obietnicę “odzwierciedlenia dzisiejszego charakteru marki”, można spodziewać się, że będzie ono bardziej inkluzywne i różnorodne niż jego poprzednicy.

Zdjęcie główne: kampania VS

Przeczytaj również: Kontrowersyjny sprzedawca ultra szybkiej mody pojawi się stacjonarnie w Polsce

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES