noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Klapki kubota w różnych kolorach

Producent kultowych klapków ma się czym chwalić. Imponujące wzrosty na 30-lecie marki

REKLAMA
noSlotData

Kultowa polska marka klapków i odzieży, Kubota, ogłosiła imponujące wyniki za pierwszy kwartał 2024 roku. Przychody ze sprzedaży netto wzrosły o 56 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym, osiągając ponad 5 mln złotych. 

Kubota, polski producent odzieży sportowej, podsumował początek roku. Zysk netto spółki w pierwszym kwartale wzrósł o 117%, sięgając prawie 350 tys. zł. Przychód netto zanotował imponujący wzrost o 56 proc. rdr., sięgając 5,3 mln złotych. 

Kubota świętuje 30. urodziny imponującymi wzrostami

Wyniki są efektem strategicznej realizacji zamówień kontraktacyjnych na 2024 rok, m.in. dla kluczowych partnerów takich jak Jeronimo Martins Polska, Decathlon, Sportano, Kaes, Urban City i Sport Shop. Dodatkowo, dynamiczny wzrost sprzedaży poprzez kanały marketplace, takie jak Allegro.pl, Zalando.pl, Amazon.de i Kaufland.de, znacząco przyczynił się do sukcesu.

Pierwszy kwartał 2024 roku był dla nas wyjątkowy, nie tylko ze względu na imponujące wyniki finansowe, ale również z okazji 30-lecia istnienia marki” – komentuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A. “Sukces ten zawdzięczamy konsekwentnej realizacji strategii rozwoju, rozszerzaniu asortymentu o nowe grupy produktowe oraz ekspansji na kolejne kanały sprzedaży, w tym platformy marketplace.

Kubota nie zwalnia tempa. W drugim kwartale 2024 roku spółka zaprezentuje kontrahentom ofertę na 2025 rok, która obejmuje m.in. produkty personalizowane. Wzmocniony zespół doświadczonych ekspertów z branży obuwniczo-odzieżowej staje się kluczowym elementem napędzającym dynamiczny rozwój firmy.

Kubota
mat. prasowy

Producent kultowego obuwia

30-lecie Kuboty to historia sukcesu i nieustannej ewolucji. Od kolorowych klapków sprowadzanych koleją transsyberyjską w 1994 roku, marka przekształciła się w symbol komfortu i wygody, chętnie wybierany przez Polaków. Dziś Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kampanie marketingowe bazujące na wartościach wygody i dopasowania do współczesnych trendów.

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Przeczytaj również: Kolejna polska marka nie poradziła sobie na rynku. Jest wniosek o upadłość

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES