REKLAMA

Kolaboracja H&M z festiwalem Coachella w Kalifornii

REKLAMA

Po raz kolejny marka H&M połączyła siły ze znanym na całym świecie festiwalem muzycznym Coachella, tworząc kolekcję dla dziewcząt i chłopców sygnowaną hasłem #HMLovesCoachella. Ubrania to kompilacja stylu “podróżników” z modą uliczną, a całość utrzymana jest w klimacie zabawy, swobody i przynależności do grupy. Kolekcja będzie mieć swoją premierę 24 marca w USA, Meksyku i Kanadzie oraz 31 marca  na całym świecie. 

Kolekcja H&M Loves Coachella to linia kultowych elementów, które uosabiają festiwalową lekkość i radość. Zamiast dopasowywać – mieszamy różne elementy garderoby. Króluje wolność i swoboda.

W linii dla dziewcząt znaleźć można folkowe bluzy, topy z frędzlami i koralikami, kombinezony z nadrukami, podarte dżinsy oraz obowiązkowo miękkie kapelusze, okulary przeciwsłoneczne i płaskie botki. Spodnie i spódnice nosi się z niskim stanem, a ich ozdobne wykończenia powodują subtelny dreszczyk. Kolekcja dla chłopców składa się z T-shirtów z nadrukami i, na pierwszy rzut oka, z niedopasowanych koszul, spodni bermudów oraz dżinsowych szortów.

H&M jest pierwszą marką modową, która podjęła współpracę z festiwalem Coachella w celu stworzenia linii odzieżowej. Sukces poprzedniej kolekcji był ogromny, dlatego w tym sezonie postanowiliśmy stworzyć jeszcze bogatszą ofertę. Kochamy Cochaellę, ponieważ uwielbiamy jej demokratycznego ducha i poczucie przynależności, które wywołuje. Festiwal Coachella wykorzystuje modę, aby wyrazić energię, a my również tego chcemy – powiedziała Ross Lydon, projektantka H&M.

H&M Coachella 3

W drugim roku kolaboracji, w festiwalowym namiocie H&M pojawi się pop-up store, w którym wszyscy uczestnicy festiwalu będą mogli kupić ekskluzywną kolekcję, odpocząć od letnich upałów i nawiązać nowe znajomości.

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES