Karolina Naji świętuje 3 urodziny marki kolekcją kapsułową “Blooming Romance”

Karolina Naji to marka obchodząca w tym roku swoje trzecie urodziny. Kolekcja „Blooming romance” AW 21/22 czyli „Rozkwitający romans” to zapowiedź nowego etapu, w który właśnie wkracza. Najlepszej jakości tkaniny romansują tu z dopracowanymi formami tworząc kapsułową, premium kolekcję, gdzie kwintesencja kobiecości połączona z nowoczesnym romantyzmem.

Kolekcje są ponadczasowe i skupiają się na jednej części garderoby – koszulach. Rozpoznawalność na polskim rynku zdobyła głównie dzięki projektom wysokiej jakości i charakterystycznym detalom. W tym sezonie projektantka sięgnęła po ulubione modele z ostatnich lat modyfikując ich formę i nadając eleganckiego sznytu. Karolina Naji serwuje nam koszule, które są połączeniem klimatu retro, minimalizmu oraz wygody. Idealnie dopracowane konstrukcje, wysokiej jakości tkaniny, szycie w butikowej szwalni w Polsce, to wszystko składa się na produkt, który pozostanie z nami na lata.

Kolekcja „Blooming romance” AW 21/22 czyli „Rozkwitający romans” otwiera nowy rozdział dla marki. Jest to przede wszystkim kwintesencja kobiecości połączona z nowoczesnym romantyzmem. Projektantka w ostatnim czasie coraz częściej stawia na wyraziste kolory tym razem znajdziemy soczysty szkarłat, intensywną zieleń oraz śliwkowy fiolet. Nie zabrakło również stonowanych odcieni beżu i klasycznej czerni. Chociaż kolory przykuwają uwagę to jedną z głównych ról grają tkaniny. Wszystkie naturalne, najwyższej jakości prosto z Włoch. Zdobione kwiatowym żakardem czy printem. 

Projekty, które miały już swoje premiery w poprzednich latach okazały się bestsellerami, dlatego projektantka zdecydowała się przywrócić je w tym sezonie i lekko zmodyfikować ich formy. Stworzyła nową odsłonę koszul wiązanych kopertowo o dwóch różnych kołnierzach. Dodatkowo pierwszy raz pojawiły się poduszki w ramionach, które można odpinać i nosić wedle uznania. Już od roku marka w swojej ofercie powiększa kolekcje także o spodnie. Spodnie, które z każdym sezonem zmieniają swoją formę tak aby pasowały do danych modeli. W tym sezonie postawiono na klasykę, szerokie, luźne nogawki oraz mocno zaznaczona talia z opcją regulacji i dopasowania do swojej sylwetki. 

 Kolejne koszule, które wyróżniają się charakterystycznymi detalami to te zapinane na spinki. Biżuteryjny akcent jest również autorskim projektem marki. Tym razem w złocie oraz w srebrze. Koszule z najwyższej jakości certyfikowanej bawełny w intensywnym fiolecie oraz zieleni, który jest idealną odpowiedzią na tegoroczne trendy. 

 Zwieńczeniem całej kolekcji są sukienki. Model Florence o wyjątkowym, kwiatowym princie i długości mini to forma koszulowa z dużym kołnierzem i mocnymi ramionami również uzupełnionymi o poduszki. Rękawy z charakterystycznym dla marki przedłużanym mankietem tym razem ozdobiony powlekanymi guzikami. Całość można nosić na wiele sposobów, jako sukienkę a także koszulę rozpiętą czy nawet do spodni. Dodatkowo mamy szeroki, długi pas, który pięknie podkreśli talię. Ostatni model to dobrze znana z poprzedniej kolekcji koszula Poem. Przybrała formę sukienki o długości midi i z rozcięciami po bokach. W tej kolekcji Karolina Naji postawiła na efektowne ramiona i podkreśloną talię. Jednak wyjątkowość projektów tkwi w szczegółach. Konstrukcja została tak opracowana aby można było nosić w kilku wersjach z paskiem, bez paska, regulować długość rękawów i co najważniejsze nosić przodem i tyłem. Przy drugiej opcji mamy sukienkę ze stójką oraz dekoltem na plecach. 

„Projektując kolekcję, zależało mi na podkreśleniu kobiecości i zmysłowości. Jednak zawsze ceniąc przy tym wygodę, ponadczasowość i funkcjonalność. Jeśli kolory to takie, które będą pasować to większości urody a jak sukienki to te, które znajdą różne zastosowanie i wiele okazji do ich noszenia. Nad tymi modelami pracowaliśmy intensywne kilka miesięcy. Razem z konstruktorką dopracowałyśmy każdy detal. Kosztowało nas to ogrom pracy a także odszywania po kilka prototypów z modelu ale efekt finalny był tego wart.” 

Kolekcję „Blooming romance” znajdziemy na stronie www.karolinanaji.com.

>>> Przeczytaj również: Tatuum uruchamia nowy marketplace w duchu slow

Newsletter

FASHION BIZNES