REKLAMA

Wyjątkowa kampania SEYSSO. “Piękny uśmiech, to zdrowy uśmiech”

REKLAMA

SEYSSO to polska marka, która od początku swojego istnienia założyła sobie za cel zmianę perspektywy oraz wskazanie nowego kierunku w pielęgnacji jamy ustnej. Konsekwentnie – od 7 lat – tworzy produkty, które wychodzą naprzeciw potrzebom klientów i dbają o skuteczną ochronę zębów oraz dziąseł. Najnowsza kampania #SmilePositive jest przedłużeniem głównej idei brandu, czyli: “Piękny uśmiech, to zdrowy uśmiech”.

Kampania #SmilePositive

Śmiech to zdrowie. Gdy śmiejemy się, nasz organizm wytwarza endorfiny – hormony odpowiedzialne za dobre samopoczucie. Jednak czasami nie czujemy się na tyle dobrze ze swoim uśmiechem, aby podzielić się nim z drugą osobą. Dlaczego? Przez lata powielane przeświadczenie, że piękny uśmiech, to białe zęby stało się źródłem niepewności i kompleksów. Aby uzyskać “hollywoodzki efekt”, poddajemy się różnym zabiegom, aby tylko uzyskać idealnie równy, biały rezultat. Zupełnie zapomnieliśmy, że prawdziwy urok tkwi właśnie w różnorodności oraz indywidualnych cechach, które tym bardziej dodają nam charakteru.

Do kampanii #SmilePositive SEYSSO zaprosiło swoich pracowników i przedstawia ich uśmiechy takimi, jakie są. Przede wszystkim szczere i… zaraźliwe. Marka podkreśla, że piękny uśmiech zaczyna się od zdrowia i dobrej kondycji naszej jamy ustnej. Przez utarte stereotypy, kolor zębów może wpływać na naszą pewność siebie, choć tak naprawdę nie powinien stanowić problemu, za jaki jest uznawany. SEYSSO pokazuje, że warto śmiać się szeroko i głośno, a dzięki odpowiedniej pielęgnacji, możemy cieszyć się naszym uśmiechem jak najdłużej.

Czym jest SEYSSO?

SEYSSO to powstała w 2017 roku marka, która oferuje szczoteczki soniczne do zębów, a także inne produkty do pielęgnacji i higieny jamy ustnej. Firma z sukcesem wprowadziła innowacyjne, najwyższej jakości produkty na rodzimy rynek i nieustannie zaskakuje nowymi, zaawansowanymi rozwiązaniami.

Zobacz także: Ranking 10 największych polskich firm kosmetycznych, które są znane globalnie

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES