noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
HUGO robi odważny krok w świat sportu i z radością ogłasza nowe partnerstwo z zespołem Visa Cash App RB (VCARB) Formula One™, które rozpocznie się w tym sezonie. Współpraca ta pozycjonuje HUGO jako Oficjalnego Partnera Odzieżowego zespołu, co stanowi niezrównaną okazję dla marki, aby wykorzystać globalną atrakcyjność F1TM, przenosząc ją poza tor i autentycznie osadzając w kulturze. 

Hugo wsiada do bolidu F1. „Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w sporty motorowe”

REKLAMA
noSlotData

HUGO robi odważny krok w świat sportu i z radością ogłasza nowe partnerstwo z zespołem Visa Cash App RB (VCARB) Formula One™, które rozpocznie się w tym sezonie. Współpraca ta pozycjonuje HUGO jako Oficjalnego Partnera Odzieżowego zespołu, co stanowi niezrównaną okazję dla marki, aby wykorzystać globalną atrakcyjność F1TM, przenosząc ją poza tor i autentycznie osadzając w kulturze. 

Przeczytaj również: Jak moda wchodzi do gamingu? „Metaverse i wirtualne światy potrzebowały trochę czasu, aby mogły określić swój kierunek” [wywiad]

Hugo pojedzie z Visa Cash App RB Formula One™

Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w sporty motorowe, wchodząc do F1 z Hugo. Współpraca z Visa Cash App RB Formula One Team umożliwi nam nawiązanie kontaktu z pokoleniem Z na skalę globalną i w potężny sposób. Z niecierpliwością czekamy na dalszą synergię między sportem a modą, aby zaoferować konsumentom nowe i unikalne możliwości zanurzenia się w naszej marce – mówi Daniel Grieder, dyrektor generalny Hugo Boss.  

Peter Bayer, Dyrektor Generalny Visa Cash App RB Formula One™ Team komentuje: „Jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc powitać Hugo w rodzinie Visa Cash App RB jako Oficjalnego Partnera Odzieżowego zespołu. HUugo to marka, która jest synonimem stylu i jest w stanie wynieść nawet najbardziej skromne osoby na wyżyny elegancji. Jesteśmy podekscytowani pierwszą kolekcją, która ma się pojawić i czekamy na długą i kreatywną współpracę, która podniesie poprzeczkę w estetyce F1. W tym sporcie chodzi o szybkość i marginesy, ale także wyraz osobowości i stylu, które są niezbędne do odniesienia sukcesu. Razem z Hugo chcemy zakłócić modę w F1™ i zdefiniować granice tego, co to znaczy zarówno na torze, jak i poza nim”.

Przeczytaj również: Super Bowl: najlepsze modowe momenty na amerykańskim święcie sportu

Szczegóły startu Hugo w wyścigach F1

Od początku sezonu 2024 F1™ logo Hugi będzie widniało na kombinezonach wyścigowych, strojach zespołowych i bolidach zespołu VCARB. Partnerstwo będzie kontynuowane poza torem, dzięki limitowanym kolekcjom kapsułowym, które charakteryzować będzie odważny styl krawiectwa Hugo, a także za sprawą nowoczesnej odzieży sportowej i stylowych strojów dla fanów. Hugo będzie również projektować i tworzyć stylizacje dla zespołu VCARB, w tym formalną odzież dla dwóch najbardziej charyzmatycznych kierowców, Daniela Ricciardo i Yuki Tsunody, a także gamę wysokiej jakości odzieży wyścigowej i podróżnej dla całego zespołu. 

Ubrania wyścigowe zaprojektowane przez Hugo, z wyrazistym brandingiem w jaskrawych kolorach i logo charakterystycznego metalicznego byka, składają się z kurtki typu soft-shell o właściwościach wodoodpornych, T-shirtów w jaskrawych kolorach i lekkich spodni ze stretchu, wykonanych z materiałów technicznych nadających się do jazdy na torze. Oficjalne stroje podróżne drużyny charakteryzują się stonowanym, swobodnym stylem zgodnym z kultowymi kodami HUGO, w tym metalowymi logotypami i czerwonym brandingiem. 

Przeczytaj również: Justyna Czerniak z serii Fashion Memory: “Nie posdiadam i nigdy nie posiadałam rzeczy vintage”

Podążając za falą ekscytacji i zaangażowania generowanego przez fanów, planujemy aktywować kluczowe wyścigi w kalendarzu F1 spektakularnymi momentami związanymi z marką. Nasze podejście 360° zapewni społeczności Hugo dostęp do niezapomnianych doświadczeń fizycznych i wirtualnych, dropów produktów, immersyjnych doświadczeń pop-up oraz partnerskich projektów ze znanymi osobowościami. Biorąc pod uwagę, że F1 jest jednym z najszybciej rozwijających się sportów na mediach społecznościowych i jest zakorzenione w kulturze fanów, Hugo wzmocni swoją obecność za pomocą emocjonalnego storytellingu we wszystkich kanałach komunikacji marki, jednocześnie poszerzając swoją społeczność o najbardziej zróżnicowaną publiczność entuzjastów sportów motorowych na całym świecie – twierdzi Nadia Kokni, SVP Globalnego Marketingu i Komunikacji Marki w Hugo Boss. 

O marce HUGO i HUGO BOSS

HUGO, młodsza z dwóch marek HUGO BOSS, zapewnia platformę do wyrażania siebie i autentycznego sposobu ubierania się. Marka, zaangażowana globalnie i kulturalnie płynna, tworzy ubrania dla tych, którzy śmią łamać konwenanse. Jest dla tych, którzy tworzą trendy, a nie podążają za nimi. HUGO oferuje perfumy, zegarki, okulary i odzież dziecięcą, które oddają młodzieńczego ducha marki.

HUGO BOSS to jedna z wiodących firm na rynku odzieżowym premium na całym świecie. Grupa oferuje kolekcje w 132 krajach w około 7400 punktach sprzedaży i online w 70 krajach za pośrednictwem hugoboss.com. Zatrudniając około 17 tys. pracowników na całym świecie, firma, mająca swoją siedzibę w Metzingen (Niemcy), osiągnęła sprzedaż na poziomie 3,7 miliarda euro w roku obrotowym 2022.

O Visa Cash App RB

Z ponad 350 startami w wyścigach i ciągle rosnącym dorobkiem, włoski zespół Formuły 1 Red Bull jest jednym z najbardziej stabilnych i ważnych konkurentów w tej dyscyplinie od 2006 roku. Uruchomiony jako Scuderia Toro Rosso i odpowiedzialny za wprowadzenie przyszłych mistrzów na tor, zespół odniósł sukces w rozpoczęciu kariery na najwyższym poziomie dla pokolenia kierowców, którzy odnieśli zwycięstwa w wyścigach i mistrzostwach świata w Formule 1 i poza nią.

Sukces był kontynuowany po rebrandingu zespołu w 2020 roku jako Scuderia AlphaTauri, ze zwycięstwem w Grand Prix Włoch w pierwszym sezonie. Teraz odrodzony z rozszerzoną misją walki o największe nagrody sportowe, zespół Visa Cash App RB wkracza w nową erę rywalizacji na szczycie sportów motorowych.

Przeczytaj również: Najbardziej zmysłowe filmy na Walentynki

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES