GIGI Studios przedstawia najnowszą kampanię AS FAR AS I SEE

Inspiracją kampanii AS FAR AS I CAN SEE jest spojrzenie, które wykracza poza horyzont. Spojrzenie w ciągłym ruchu, ekspresyjne i spontaniczne. Wolne od jakichkolwiek schematów.

Najnowsze modele od hiszpańskich specjalistów charakteryzują się ponadwymiarowymi kształtami i detalami, które odbiegają od zwyczajowych norm. Ta eklektyczna i wyrafinowana kolekcja inspirowana jest najnowszymi trendami, łącząc przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. To styl retro z futurystycznym wydźwiękiem. 

GIGIStudios jest niezależną marką z siedzibą w Barcelonie, która od 2015 roku projektuje i produkuje unikalne okulary, łącząc modę i kreatywność z rzemiosłem. Patricia Ramo, CEO i Dyrektor Kreatywna łączy swoje współczesne spojrzenie i pasję do mody wraz z wieloletnim doświadczeniem i wiedzą optyczną swojego ojca. Kontynuując rodzinne dziedzictwo przekształciła firmę, założoną przez jej dziadka w 1962 roku, w dynamiczną markę GIGIStudios, napędzaną kreatywnym spojrzeniem na modę.

VANGUARD

Nowe modele w kolekcji VANGUARD są usposobieniem wizji uwodzicielskiej, współczesnej kobiety. Grube, acetatowe fronty i kontrastujące ze sobą kolory pokazują kobiecą siłę, determinację i wyjątkowość. Modele SIRA, ROMA, GALIA i KENYA zostały stworzone dla odważnych kobiet, które przełamują schematy i wykraczają poza granice.

Męska odsłona

W kolekcji GIGIStudios MEN nowe modele charakteryzują się ponadczasowością. Modele GRANT i DALTON typu aviator to połączenie naturalnego acetatu ze stalą nierdzewną. Innowacyjny model JOYCE charakteryzuje się masywnym, acetatowym frontem o zaoblonych krawędziach, które podkreślają jego oryginalność. Nowe modele są reinterpretacją klasycznego stylu w eleganckiej palecie kolorystycznej, stworzone dla nowoczesnych mężczyzn.

Okulary GIGIStudios znajdziecie w Spark Eye Concept Store w Warszawie.

>>> Przeczytaj również: Kultowe torebki – modele nazwane na cześć gwiazd i ikon mody

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

FASHION BIZNES