REKLAMA
Dove #TurnYourBack

Dove ma dość fałszu w internecie. Inicjuje trend, który walczy z popularnym na TikToku filtrem

REKLAMA

Kultowy, upiększający filtr “Bold Glamour” bije rekordy popularności na TikToku. Dove, które w swoich kampaniach walczy ze stereotypami, ruszyło z kampanią #TurnYourBack.

Dove #TurnYourBack

Imitują prawdziwy makijaż lub operacje plastycznie, jednak nigdy nie zrobiły takiego wrażenia, jak najnowszy filtr na TikToku “Bold Glamour”, który zarówno zachwyca, jak i przeraża. Okazuje się, że nie tylko realistycznie zmienia owal twarzy, podciąga kości policzkowe, dodaje mocny makijaż, doczepia rzęsy i zmienia kolor oczu, ale też jest na tyle “prawdziwy”, że bardzo trudno zauważyć, że jest filtrem. A to jeszcze nie wszystko. Osoby, które wypróbowały filtr mają większe usta, mniejszy nos i wygładzoną skórę, jak z okładki najlepszych, modowych magazynów.

TikTok po raz kolejny przyczynia się do promowania w internecie nierealnego piękna. Użytkownicy grzmią i słusznie podkreślają fakt, że może pogłębić kompleksy na punkcie swojego wyglądu i negatywnie wpłynąć na poczucie własnej wartości.

Dove, jednak z ulubionych pielęgnacyjnych marek od lat walczy ze stereotypami w internecie i zachęca do kochania siebie. Tym razem zainicjowała kampanię #TourYourBack, która ma promować naturalne piękno. Marka promuje na nowy trend, w którym zachęca, aby pokazywać się na TikToku tyłem i przysłowiowo “odwrócić się” od promowania nierealnego piękna w social mediach: Odwróć się plecami. Bo żaden filtr nie powinien ci narzucać, jak masz wyglądać – zachęca w swoim wyzwaniu Dove.

Hasztag #TourYourBack dobił już do 5 tys. publikacji na Instagramie, ale prawdziwą furorę robi na TikToku. Ma teraz prawie 36 mln wyświetleń i nadal rośnie w siłę. Coraz więcej dziewczyn i chłopaków dołącza się do kampanii i zachęca do promowania naturalności.

Zdjęcie główne: IG @Dove

Przeczytaj też: Stylu Y2K podbija polski rynek. Polacy noszą spodnie cargo i crop topy w stylu Britney Spears [raport]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

TikTok

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES