REKLAMA
Caroline Deroche Pasquier to nowa wiceprezydent ds. komunikacji globalnej.

Ponad 20 lat pracowała dla największych marek modowych. Teraz dołączyła do zespołu Versace. Kim jest Caroline Deroche Pasquier?

REKLAMA

Yves Saint Laurent, Louis Vuitton, Coach, Givenchy, czy Bottega Veneta to tylko część marek, dla których pracowała przez ostatnie dwadzieścia lat. Caroline Deroche Pasquier zasili teraz zarządzający team Versace jako nowa wiceprezydent ds. komunikacji globalnej.

Przeczytaj również: Jak Igrzyska Olimpijskie wpłyną na sytuację marek luksusowych? Francuska branża jest pełna obaw

Deroche to prawdziwa ekspertka sektora mody, dla której branża nie jest obca od najmłodszych lat. Jej matka, Dominique Deroche, przez czterdzieści lat była szefową działu prasowego Yves Saint Laurent i była prawą ręką zarówno samego Yvesa, jak i jego partnera Pierre’a Bergé.

Sama Caroline, która właśnie do Versace z innego mediolańskiego domu Bottega Veneta, ma za sobą równie imponującą karierę i szereg osiągnięć. Po raz pierwszy dołączyła do YSL w 1990 r., gdzie przez dwanaście lat pełniła funkcję sekretarza prasowego. Następnie Deroche przeniosła się do Louis Vuitton na pięć lat, zanim dołączyła do Givechy jako dyrektor ds. prasy i PR, a po dziewięciu latach awansowała na dyrektora ds. komunikacji. Następnie Deroche przeszedł do Coach, spędzając trzy i pół roku w Nowym Jorku jako wiceprezes ds. globalnego public relations i komunikacji W 2019 r. powróciła do Europy jako dyrektor ds. marketingu w marce Stella McCartney z siedzibą w Londynie. W 2020 r. dołączyła do szeregów Bottega Veneta jako dyrektor ds. globalnej komunikacji.

W szeregach Versace Deroche zasili obejmie stanowisko wiceprezydent ds. komunikacji globalnej. Posunięcie to jest kluczowym elementem ambitnej strategii Versace mającej na celu poprawę wizerunku włoskiej marki. Nominacja Deroche Pasquier podkreśla zaangażowanie luksusowego domu we wzmacnianie globalnych działań komunikacyjnych i marketingowych.

Jestem bardzo podekscytowana możliwością dołączenia do Versace, domu o niesamowitym DNA, kierowanego twórczo przez Donatellę Versace, jedną z najbardziej szanowanych projektantek w naszej branży i wyjątkową ikonę mody” – powiedziała Deroche w rozmowie z poralem FashionNetwork.com.

Nowy zespół Versace nadzieją na wzrost rentowności marki

Przez ostatni dom mody Versace pracował nad skompletowaniem i wzmocnieniem nowego zespołu kierowniczego. Caroline Deroche Pasquier dołączyła do grupy doświadczonych międzynarodowych specjalistów – głównie kobiet, których celem będzie transformacja marki i podniesienie jej rentowności. „Jestem niezwykle zadowolony, że Versace przyciągnęło najwyższej klasy specjalistów z branży, którzy poprowadzą markę w kolejnej fazie wzrostu. Dzięki tym zmianom w przywództwie będziemy nadal realizować strategię transformacji, podnosząc poziom marki dzięki konsumenckiemu, kreatywnemu i innowacyjnemu podejściu. To grupa liderów, którzy posiadają szerokie międzynarodowe doświadczenie i ducha przedsiębiorczości i wspólnie przeniosą markę na wyższy poziom” – napisał Emmanuel Gintzburger, dyrektor generalny Versace na oficjalnym profilu marki na LinkedIn. 

Zdjęcie: instagram.com @carolinederochepasquier

Przeczytaj również: Czy rzeczywiście warto inwestować w klasyczne torebki Louis Vuitton? Obalamy mity

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES