Aplikacja Storr przyszłością handlu detalicznego?

352
Źródło: mulnews.com

Storr to aplikacja, która opiera się na popularnej metodzie peer-to-peer. Firma, mimo swojego krótkiego stażu, jest już partnerem między innymi marki Adidas. Według WGSN ta nowa koncepcja może stać się przyszłością handlu detalicznego.

Aplikacja to pomysł byłego prezesa Macy’s, Neimana Marcusa. Kupujący będą mogli nabywać nowe, markowe rzeczy bezpośrednio od ludzi, których śledzą w Internecie. Zakupy będą możliwe na urządzeniach Apple i Android, a sprzedaż będzie się odbywać bezpośrednio za pomocą Instagrama i Facebooka.

Możesz kupować nowe produkty od znanych Ci marek bezpośrednio od osób, które śledzisz. Pieniądze, które zazwyczaj trafiają do firm takich jak Amazon czy Macy’s, trafią teraz do osoby, od której je kupujesz i na dodatek bez marży – tłumaczy Eric Senn, założyciel i dyrektor generalny.

Naszą inspiracją była społeczność kreatywna. Naszą strategią na przyszłość jest właśnie zdemokratyzowanie kreatywności, umożliwienie twórcom wywierania jeszcze większego wpływu i dopilnowanie, by mieli oni takie narzędzia, jak Storr do tworzenia i rozwijania nowych – komentuje Scott Zalaznik, SVP Digital Adidasa.

>>> Przeczytaj również: Karl Lagerfel i Carine Roitfeld stworzą wspólną kolekcję?