Allegro Partner strategiczny serwisu
[show_slot id="top_premium"]
Ania Kuczyńska Klarna

Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną. Produkty projektantki dostępne na 10 rynkach w Europie

Klarna, wiodący globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa ogłosiła rozpoczęcie współpracy z projektantką Anią Kuczyńską. Od tej pory produkty marki Ania Kuczyńska dostępne są na 10 europejskich rynkach.

Polecane wideopodcasty:

Klarna na wszystkich swoich rynkach realizuje strategię partnerstwa we wzroście dla lokalnych marek, pomagając im w ekspansji na rynki zagraniczne, zwiększaniu świadomości oraz wolumenu sprzedaży. W ostatnich latach Klarna została partnerem m.in: Balenciagi, BVLGARI, H&M, Pandory, Rimova, Macy’s i Adidasa, a także, na rynkach europejskich, polskiego domu handlowego VITKAC. Teraz do tego grona dołącza marka Ania Kuczyńska.

Współpraca z projektantką jest jednym z pierwszych projektów Klarny, której celem jest pomoc polskim firmom m.in. we wychodzeniu na rynki zagraniczne. W przypadku Ani Kuczyńskiej oznacza to, że kultowe produkty marki dostępne będą w 10 krajach Europy (w Austrii, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Francji, Irlandii, Włoszech, Portugalii, Belgii i w Niemczech). To również zwiększenie zasięgu i dostępności marki w Polsce oraz na innych rynkach europejskich.

„Dzięki partnerstwu z Klarną mogę rozwijać się na innych rynkach dużo szybciej i efektywniej i na skalę, jakiej samodzielnie nie mogłabym osiągnąć. Od kilku lat przymierzałam się do rozszerzenia sprzedaży swoich produktów na inne kraje. Decyzja, by nawiązać współpracę z Klarną to suma wielu czynników, ale jednym z kluczowych jest jej partnerskie podejście i fakt, że mam pełną kontrolę nad wszystkimi podejmowanymi wspólnie działaniami”

– komentuje Ania Kuczyńska.

Współpraca Ani Kuczyńskiej z Klarną – co to oznacza dla marki?

Promocja marki Ania Kuczyńska będzie odbywać się m.in. w aplikacji Klarny, z której w Europie korzysta już ponad 20 milionów konsumentów. Produkty sygnowane „Ania Kuczyńska” będą widoczne w dedykowanych listach zakupowych oraz promowane za pomocą treści contentowych. Dodatkowo w Polsce w aplikacji Klarna powstanie specjalna „półka” ANIA KUCZYŃSKA x KLARNA.

>>> Przeczytaj także: Globalne badania Klarny: Polacy w światowej czołówce e-konsumentów

Wraz z promocją w aplikacji zakupowej Klarny uruchomiona zostaje kampania performence’owa na Facebooku i Instagramie na rynkach polskim, niemieckim i francuskim. W Polsce zaplanowana jest także kampania outdoorowa w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu oraz Łodzi.

Celem kampanii jest także zwiększenie rozpoznawalności marki Ania Kuczyńska w Polsce. Ponadto dzięki wdrożeniu w sklepie projektantki opcji płatności Klarny „Zapłać za 30 dni”, jej polscy klienci otrzymują większy wybór metod płatności, bez dodatkowych odsetek i kosztów (jeśli płatność zostanie zrealizowana terminowo).

Polscy konsumenci mają apetyt na produkty wysokiej jakości i są skłonni inwestować w rzeczy ponadczasowe. Oferując klientom większą elastyczność w ich zakupach i zwiększając ich zaufanie do sprzedawców, możemy skutecznie wesprzeć polskie marki odzieżowe w rozwoju – również, jak w przypadku Ani Kuczyńskiej, na arenie międzynarodowej” – podkreśla Łukasz Dwulit, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Klarna w Polsce.

>>> Przeczytaj także: Jak kupują Polacy? Klarna publikuje nowy raport

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

[mc4wp_form id=”39582″]