Harry Styles został nową twarzą kampanii #GucciTailoring. Ta współpraca była tylko kwestią czasu. Młody wokalista od czasów One Direction był uznawany za jednego z najlepiej ubranych mężczyzn show-biznesu, a Alessandro Michele zaprojektował wszystkie stroje sceniczne na jego pierwszą solową trasę koncertową.
>>> Przeczytaj również: Kolekcja DAISY DAY Walerii Tokarzewskiej – Karaszewicz
Za scenerię kampanii posłużył północny Londyn, a Styles zarówno w filmie promującym kampanię, jak i sesji zdjęciowej przemieszcza się po nim w stylowych, wełnianych garniturach, moherowych marynarkach czy prosto skrojonych płaszczach. Zajada się też w lokalnej knajpie w towarzystwie zwierząt.
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2018/06/1241629-1.jpg)
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2018/06/1241630-890x1024.jpg)
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2018/06/1241631-890x1024.jpg)
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2018/06/1241628-890x1024.jpg)
Za sesję odpowiedzialny jest pracujący od kilku sezonów z Gucci – Glen Luchford, który jak nikt potrafi przełożyć wizję Alessandro Michele na materiał, który od razu trafia do serc klientów marki.