REKLAMA
Zalando

Zalando nie próżnuje. Szykuje szereg zmian w spółce

REKLAMA
REKLAMA

Niemiecka spółka ogłosiła powołanie Pascala Bruna, eksperta z branży tekstylnej i odzieżowej, na stanowisko wiceprezesa ds. zrównoważonego rozwoju, różnorodności i integracji (D&I). Ponadto Zalando przedłużyło partnerstwo przy Tygodniu Mody w Kopenhadze.

Pascal Brun – z H&M do Zalando

Pascal Brun do Zalando przechodzi po 16 latach spędzonych w H&M. Szwedzka marka korzystała z jego wiedzy na różnych płaszczyznach. Głównie zajmował się on jednak strategicznym zarządzaniem łańcuchem dostaw oraz kierowaniem projektami koncentrującymi się na zrównoważonym rozwoju.

Brun zapewni nam jeszcze silniejsze i bardziej holistyczne podejście do osiągania celów w obszarach kluczowych dla transformacji zarówno Zalando, jak i całej branży modowej – czytamy w komunikacie opublikowanym przez niemiecką spółkę. Po przejściu do Zalando jego bezpośrednim przełożonym zostanie Padmaji Bommareddy, starszy wiceprezes ds. rozwoju korporacyjnego.

Pascal Brun (mat. prasowy Zalando)

Przeczytaj również: Sezonowość zagra na korzyść WIG-Odzież. „W segmencie odzieżowym jest spora liczba wysoko jakościowych biznesów”

Zalando x Tydzień Mody w Kopenhadze

Niemiecka spółka przedłużyła współpracę z Tygodniem Mody w Kopenhadze. Tym samym do 2026 roku zostając partnerem strategicznym wydarzenia. Jest to kontynuacja działań podjętych przez oba podmioty w 2020 roku. Ich wspólnym celem jest ciągłe angażowanie środowiska w kształtowanie świadomego i odpowiedzialnego przemysłu modowego.

W ramach współpracy spółka będzie organizatorem konkursu Zalando Visionary Award. Zwycięzca oprócz nagrody pieniężnej oraz dodatkowego wsparcia przy produkcji własnych pokazów zostanie dołączony do głównego harmonogramy Fashion Weeku SS25 w Kopenhadze. Projektanci chcący wziąć udział w konkursie będą mogli wysyłać swoje zgłoszenia od początku 2024 roku.

mat. prasowy Zalando

Przeczytaj również: Fashion Week 2023: wielkie show Calzedonii zawita do Mediolanu

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES