Monnari

W tej polskiej sieci kupują Polki! Teraz opublikowała wyniki finansowe, które zaskakują

Jedna z ulubionych marek odzieżowych Polek pochwaliła się imponującymi wzrostami finansowymi. Grupa Monnari Trade, właściciel sklepów sieci sklepów Monnari i Femestag, w pierwszym kwartale 2023 r. osiągnął obroty na poziomie 67 506 tys. zł. To aż 22 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku.

Monnari od lat utrzymuje się w zestawieniu najchętniej wybieranych polskich marek. Najnowsze wyniki finansowe Monnari Trade S.A. nie pozostawiają złudzeń – po 25 latach na rynku, oferta marki cieszy się dużym zainteresowaniem, a słupki finansowe powracają do poziomu sprzed pandemii. W pierwszym kwartale 2023 roku grupa może pochwalić się imponującym wzrostem +22 proc. rdr. Obroty spółki osiągnęły 67 506 tys. zł, podczas gdy w roku ubiegłym wynosiły one 55 223 tys. zł. 

W pierwszym kwartale 2023 Grupa Monnari Trade zanotowała niewielką stratę na poziomie operacyjnym w wysokości 219 tys. zł wobec 71 tys. zł zysku w 2022 r. Marża brutto na sprzedaży wzrosła o 1,2 proc. (aktualnie 55,4 proc.) osiągając obecnie 37 368 tys. zł. 

Grupa Monnari Trade działa na rynku od 2000 roku, a historia marki Monnari sięga roku 1998. Na koniec pierwszego kwartału Grupa posiadała 209 salonów pod marką Monnari (w tym 24 salony franczyzowe) oraz 24 salony pod szyldem Femestage, które mieszczą się w galeriach i centrach handlowych oraz na ulicach handlowych w całej Polsce. Spółka ujawniła, że obecnie pracuje nad rozszerzeniem portfolio o kolejne marki. 

Przeczytaj rownież: Live shopping: globalna wartość handlu na żywo rośnie w zaskakującym tempie!

Zdjęcie główne: mat. prasowe Monnari

Newsletter

FASHION BIZNES