REKLAMA

Słoneczna Riwiera w Warszawie. Francuski kiosk Jenny Fairy przyciągnął tłumy

REKLAMA

Francuska Riwiera w centrum Warszawy? C’est possibile! W sobotnie południe marka Jenny Fairy zamieniła Krakowskie Przedmieście w urokliwy, modowy zakątek we francuskim stylu. Wydarzenie promowało letnią odsłonę gwiazdorskiej kampanii Jenny Fairy z udziałem Emily Ratajkowski.  

Materiał sponsorowany

Aromatyczna kawa, pyszne croissanty oraz gazeta Bonjour Jenny Fairy czekały na wszystkich miłośników najnowszych trendów i francuskich klimatów. Kiosk Jenny Fairy odwiedziły popularne influencerki i ambasadorki marki. Na sobotni spacer  z po Krakowskim Przedmieściu wybrały się Joanna Horodyńska, Lena Moonlight i Karolina Pielesiak. Nie zabrakło też Natalii Kopiszki i Kasi  Szymanowicz, które na co dzień podążają za francuskim stylem. 

Okazją do spotkania była druga odsłona kampanii  Jenny Fairy z Emily Ratajkowski w roli głównej.  Z magicznego Paryża, marka Jenny Fairy wyrusza w wakacyjną podróż na Francuską Riwierę, serwując najnowsze trendy i gorące modowe hity. Najmodniejsze sandały i torebki z letniej kolekcji kupisz już od 99,90 zł.

Sobotnie wydarzenie to jedynie przedsmak atrakcji, jakie przygotowała marka Jenny Fairy.  Wszyscy Klubowicze CCC mają szansę wziąć udział w wyjątkowym konkursie z nagrodami! 

Zasady są wyjątkowo proste: należy wypełnić formularz zgłoszeniowy w aplikacji CCC  i odpowiedzieć na pytanie: Kogo zabierzesz ze sobą na weekend do SPA i dlaczego? Do wygrania jest dwudniowy wyjazd do SPA dla dwóch osób wraz z noclegiem, wyżywieniem  i pakietem zabiegów, o łącznej wartości 5000 zł.  Zgłoszenia konkursowe można wysyłać do 30 kwietnia, a zwycięzca zostanie ogłoszony 12 maja. 

Przeczytaj również: Letnia odsłona gwiazdorskiej kampanii CCC – Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES