Siła świadomych wyborów – answear.LAB rusza z projektem Ethical Wardrobe

46
mat.prasowe

Podczas Światowego Dnia Oceanów marka answear.LAB pragnie przypomnieć o sile wyborów, które oddziałują nie tylko na nasze życie, ale również na otoczenie, a ich konsekwencję mogą sięgać daleko w przyszłość. Projekt Ethical Wardrobe otwiera sygnowana przez Paulinę Krupińską limitowana kolekcja, która jest obietnicą złożoną planecie – marka stawia na jakość, certyfikowane materiały i produkcję jak najmniej szkodliwą dla środowiska. Kolekcja jest dostępna wyłącznie na Answear.com.

Czas na świadome wybory! Marka answear.LAB pragnie udowodnić, że inwestycja w ubrania wykonane z trwałych i naturalnych materiałów, wykonanych z troską o dobro planety może się opłacić – nie tylko nam, ale przede wszystkim środowisku. Kolekcja limitowana zapoczątkuje linię Ethical Wardrobe, która na stale zagości w asortymencie brandu. Za jej pośrednictwem marka pragnie zmienić nastawienie klientek do kreowania stylu i podążania za trendami, uświadamiając, że ich modowe wybory mają znaczenie. Aż 90% elementów garderoby z metką Ethical Wardrobe składa się co najmniej w 50% z trwałych tkanin, w jak najmniejszym stopniu szkodliwych dla środowiska. answear.LAB stawia na certyfikowane materiały pochodzące wyłącznie ze sprawdzony źródeł, wytworzone w duchu zrównoważonego rozwoju: konopie, len, bambus, modal, ekobawełnę oraz etyczną produkcję. W kolekcji pojawiają się także elementy wykonane z recyklingowych materiałów, takich jak poliester pochodzący z porzuconych sieci rybackich, które zalegając w morzach i oceanach, stanowią śmiertelne zagrożenie dla tamtejszej fauny. Ethical Wardrobe to nie tylko produkty, których siła tkwi w jakości i pewności źródła pochodzenia, ale także promowanie nowego sposobu myślenia o modzie i odzieży. Marka proponuje klientkom uniwersalność, zachęca do życia w coraz większej symbiozie z otoczeniem i uświadamia o wartości własnych wyborów, nawet tych najdrobniejszych. 

Ethical Wardrobe – Twój krok w stronę odpowiedzialnej mody

Ethical Wardrobe tchnie spokojem i harmonią – w takim stylu została wykonana też sesja wizerunkowa, w której pojawia się Paulina Krupińska. Wśród propozycji answear.LAB opartych na subtelnych odcieniach czerni, brązów, beżu i écru znajdziemy sukienki maxi, koszule w naturalnych barwach lnu, miękkie bluzy i nonszalanckie topy. Fasony zawarte w Ethical Wardrobe są klasyczne, uniwersalne i ponadczasowe, a wysoka jakość i trwałość produktów pozwala nosić je przez wiele sezonów, co z pewnością nie pozostanie obojętne dla naszej planety. Limitowana kolekcja answear.LAB jest dopracowana w każdym calu – od włókien tkanin po certyfikowane biodegradowalne opakowania z dodatkiem d2w, które po pewnym czasie rozkładają się na wodę, dwutlenek węgla, biomasę i śladowe ilości pierwiastków. 

Obietnica złożona planecie – działania answear.LAB

Premiera Ethical Wardrobe zbiega się ze Światowym Dniem Oceanów, który obchodzony jest 8 czerwca. W ten sposób marka chce nagłośnić problemy, z jakimi zmaga się podwodny świat, a jednocześnie uświadomić, w jak łatwy sposób możemy naprawiać i wykorzystywać produkty będące skutkiem ubocznym działalności człowieka (jak np. porzucone sieci rybackie). Do zrobienia jest jeszcze dużo, jednak nawet skumulowane drobne działania są dużym krokiem w kierunku zmian na lepsze. „Wierzymy, że możemy stworzyć świat bardziej przyjazny środowisku. Mamy świadomość, że jest to długi proces, dlatego działamy etapowo, każdego dnia usprawniając wiele działań oraz stopniowo wprowadzając kolejne elementy, np. tkaniny z recyklingu. Poprzez ubrania świetnej jakości chcemy kreować w naszych klientkach świadomość tego, co noszą i utrwalać pozytywne dla środowiska nawyki” – mówi Agnieszka Korsak, Brand Director answear.LAB. Ethical Wardrobe to nie jedyne działanie marki w kierunku etycznej mody.answear.LAB stawia na lokalną produkcję w Polsce i Europie, wszystkie kapsuły tworzy w rozsądnych, ograniczonych ilościach, dzięki czemu ma pewność, że ubrania znajdą swoich nabywców, a planeta nie zostanie zaśmiecona ich nadmiarem. Co więcej, answear.LAB dąży do tego, aby w każdym sezonie zwiększać o 10% udział włókien naturalnych w swoich kolekcjach, które są dostępne wyłącznie za pośrednictwem strony Answear.com

>>> Przeczytaj również: Answear.com istnieje już 10 lat! Jak internetowy sklep świętuje swoje urodziny?