Najświeższe newsy ze świata mody? Jedną z najważniejszych informacji ostatnich dni, była bez wątpienia kampania Balmain sfotografowana przez uzdolnioną Sonię Szostak. Z kolei miłośniczki amerykańskiej marki Urban Outfitters z pewnością ucieszył fakt, iż firma niedługo wejdzie na polski rynek. W tym tygodniu odkryliśmy również przed Wami sekrety produkcji kultowych Birkenstocków. Po kolejne informacje z branży fashion, sięgnijcie koniecznie do naszego podsumowania mijającego tygodnia!
Biznes
Najważniejsze zadanie influencerów? Skutecznie zareklamować produkt. Nie da się ukryć, że instagramerzy, youtuberzy i blogerzy są siłą napędową marketingu wielu firm. Także tych, które sami prowadzą. Bo dlaczego sprzedawać tylko czyjeś, skoro można sprzedawać swoje? Wbrew pozorom, internetowi celebryci nie ograniczają się do bluz, t-shirtów i gadżetów. Przedstawiamy listę wyjątkowych marek odzieżowych założonych przez influencerki. A jest w czym przebierać! TUTAJ
Kolejna popularna marka wchodzi na polski rynek! Wkrótce w naszym kraju zostanie otwarty pierwszy sklep amerykańskiej firmy Urban Outfitters. Gdzie? Dowiecie się TUTAJ.
Moda
Uwielbiał je sam Steve Jobs, nosili prawdziwi hipisi, widywano w nich Kate Moss i całe rzesze miłośniczek mody. Obuwie Birkenstock to jednak nie tylko kultowy atrybut, ale ogromny wkład pracy nad opatentowaniem i utrzymaniem jakości i wysokich standardów. Lata konsekwencji i starań, wypracowały technologię, która zaprowadziła je na sam szczyt w obuwniczym rankingu świata. W czym tkwi ich sekret? Specjalnie dla Was ujawniamy tajniki produkcji najpopularniejszych sandałów ostatnich dziesięcioleci TUTAJ.
Najnowsza kampania Balmain: rockowy klimat, skupienie na detalu i Cara Delevigne przed obiektywem. A za nim? Sonia Szóstak! Kampanię zobaczycie TUTAJ.
Moda czy jakość? Styl czy funkcjonalność? To chyba jedne z podstawowych dylematów, które pojawiają się w naszych głowach, gdy chcemy zainwestować w kolejne elementy garderoby. Szczególnie dotyczy to dodatków, które zwykle mają za zadanie podkręcić nasz look. W końcu, jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach, prawda? O modnym dodatku przeczytacie TUTAJ.
Piaszczyste plaże, bujna roślinność i tradycyjna architektura Azji południowowschodniej – tak Łukasz Jemioł zaprasza nas w romantyczną podróż po magicznej wyspie Bali. A to za sprawą sesji wizerunkowej z udziałem jego najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2019 autorstwa Basi Czartoryskiej. Zobaczcie ją TUTAJ.
Jak wygląda lato według Vicher? Z pewnością słoneczne, ciepłe, romantyczne i spędzone na klimatycznym odludziu. Zobaczcie zachwycającą kampanię polskiej marki TUTAJ.
Jego kreacje zapierają dech w piersiach, a sympatyczne usposobienie sprawia, że nie da się go nie lubić. Tworzy couture, ale właśnie zaprojektował kolekcję dla sieciówki. Kim jest Giambattista Valli? Dowiecie się TUTAJ.
Opinie
Anna Dereszowska to jedna z najsłynniejszych polskich aktorek. Można też o niej śmiało powiedzieć, że ma nienaganny styl i zawsze błyszczy na czerwonych dywanach. A co gwiazda sądzi o modowych influencerkach? Przeczytacie TUTAJ.
Beauty
Zachowanie, gestykulacja, tembr głosu, sposób poruszania się, a nawet zapach – to jedne z wielu elementów wizerunku, które wpływają na odbiór naszej osoby w otoczeniu. Umiejętne i świadome zarządzanie swoim wizerunkiem ułatwia osiągnięcie sukcesu zarówno w sferze zawodowej jak i prywatnej. Jaką rolę w kreowaniu własnego wizerunku pełnią makijaż oraz strój? Dowiecie się TUTAJ.
Chiara Ferragni to już nie tylko najsłynniejsza blogerka modowa na świecie. Pod tym nazwiskiem rozwinęła się ogromna marka z charakterystycznym logo: zalotnych niebieskich oczu często na różowym tle. Tym razem pojawi się ono na kosmetykach Lancôme. Co szykują razem autorka The Blonde Salad i francuska firma kosmetyczna? Dowiecie się TUTAJ.
Lifestyle
Chyba każdy zna ten ból: kupujesz nowe, śnieżnobiałe sneakersy, wychodzisz na miasto, a tu nagle deszcz, kałuże i błoto. Po jednym razie buty wyglądają na zmaltretowane. A gdyby tak… założyć na nie prezerwatywę? Oczywiście taką specjalną, prezerwatywę obuwniczą. O szczegółach przeczytacie TUTAJ.
Kariera
Praca w branży mody dla wielu osób jest spełnieniem marzeń, a posiadanie własnej marki modowej coraz częściej staje się celem młodych ludzi wkraczających na rynek pracy. Jeśli także marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji do rozwoju swojej marki lub chcesz spojrzeć na potencjał swojego projektu z nową, kreatywną energią zapraszamy na innowacyjne warsztaty MAPA MARZEŃ MARKI. Szczegóły TUTAJ.
Poczucie przynależności stanowi jedną z głównych, podstawowych potrzeb każdego z nas – także w miejscu pracy. Pracownicy pragną mieć poczucie dążenia do wspólnego celu, akceptacji innych i wpływu na wspólnie podejmowane decyzje. Czy coraz częściej jesteśmy w pracy samotni? I jakie znaleźć na tą samotność rozwiązanie? Przeczytacie TUTAJ.
Prasówka
Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:
- „5 elementów dla których uwielbiamy nową kolekcja Off-White”
- „Szef PRCH: znane z USA obrazki opuszczonych galerii handlowych jeszcze długo nam nie grożą”
- „Polskie rzemiosło obuwnicze ma się świetnie! Poznajcie Marshall Shoes”
- „Od 16 miesięcy nie kupuję nowych ubrań. Jak to zmieniło moje życie?”
- „Wszystkie światła na JoAni Johnson – 67-letnią modelkę z kampanii marki ubrań Rihanny”
- „Pięć błędów, które kobiety popełniają w biznesowym dress codzie”
- „Natura &Co i Avon łączą siły. Powstaje globalna grupa kapitałowa w sektorze beauty”
- „Inspiruje nas paryski szyk i odwaga Nowego Jorku” – założycielki Le Privé o swojej debiutanckiej kolekcji”
- „Netflix na czerwiec. Filmowe i serialowe nowości platformy na ten miesiąc”
- „Banksy udawał ulicznego sprzedawcę w Wenecji. Policja go przegoniła”