REKLAMA

Pantone wybiera kolor 2018 roku. Co to oznacza dla branży?

REKLAMA

Pantone, wyrocznia w kwestii trendów i kolorów, które opanują wybiegi, szeroko pojęty dizajn i inne dziedziny naszego życia zawyrokował: w przyszłym roku wszyscy będą pragnęli posiadać rzeczy w kolorze “Ultra Violet”.

Ten “duchowy”, “kosmiczny” odcień fioletu ma symbolizować oryginalność, pomysłowość oraz wizjonerskość – wszystko, czego potrzebuje przyszłość. To zdecydowanie dobra passa tego koloru, ponieważ przypomnijmy, że w tym roku w wakacje Pantone postanowił uhonorować niezwykłego artystę, jakim był Prince, nadając jednemu z odcieni nazwę “Love Symbol #2”. Przedstawiciele Pantone przekonują jednak, że są to dwa różne kolory: “Ultra Violet” jest nieco jaśniejszy, bardziej tajemniczy i ma sprawiać wrażenie jakby pochodził z kosmosu, był nieco oprószony lśniącym pyłkiem.

Kolor ten mogliśmy już podziwiać na pokazach. W postaci total look pojawił się między innymi na pokazie Versace.

Źródło: fashionista.com

Przeczytaj również: Pantone wypuszcza nowy kolor – kolor Prince’a

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

Pantone

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES