REKLAMA
Tommy Hilfiger

“Nasze kolekcje zrewolucjonizowały codzienną garderobę osób z niepełnosprawnościami”. Odzież adaptacyjna dostępna w ofercie Tommy Hilfiger

REKLAMA

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję Tommy Hilfiger Adaptive: innowacyjnej linii ubrań, projektowanych, by ułatwiać ubieranie się dzieciom i dorosłym z niepełnosprawnościami. Nowy sezon przynosi klasyczny amerykański styl preppy i warstwowe stylizacje – gotowe do stworzenia z pomocą funkcjonalnych rozwiązań. Zastosowane innowacje projektowe zapewnią komfort ubierania się i kształtowania własnego stylu wszystkim, którzy dążą do niezależności i kreatywności w codziennym życiu. Kolekcja jest już dostępna online na stronie tommy.com i w wybranych sklepach internetowych.

Moda dla każdego

Najnowsza kolekcja to tradycyjnie jesienna moda w przełomowym wydaniu, dostępnym dla wszystkich. Uniwersalne ubrania stworzą łatwą w noszeniu podstawę codziennej garderoby. To m.in. miękkie swetry z szeroko rozpinanymi dekoltami, a także klasyczne koszule dla dzieci i dorosłych – wzbogacone magnetycznymi zapięciami. Pojawiły się również nowe akcesoria: szaliki z otworami, ułatwiającymi wiązanie, oraz czapki z regulowanymi paskami.

Tommy Hilfiger Adaptive to moda, która jest dostępna dla każdego. Ubieranie się powinno sprawiać radość – być czynnością, która pozwala dobrze wyglądać i dobrze czuć się w tym, co masz na sobie. Nasze kolekcje Tommy Hilfiger Adaptive zrewolucjonizowały codzienną garderobę osób z niepełnosprawnościami: dodały im niezależności, pewności siebie i motywacji, by wyrażać swoją osobowość stylem

– mówi Tommy Hilfiger.

Odpowiedź na potrzeby osób z niepełnosprawnościami

Ponad miliard osób na świecie żyje z niepełnosprawnościami, a mimo to są grupą w dużej mierze pomijaną przez świat mody. Zdeterminowana, by wypełnić lukę na rynku i dokonać pozytywnej zmiany w branży, Tommy Hilfiger stała się pierwszą globalną firmą segmentu lifestyle, która przystosowuje projekty z głównej kolekcji do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Linię Tommy Hilfiger Adaptive wprowadzono do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych jesienią 2017 r. Obecnie jest dostępna w Europie, Japonii, Australii, Meksyku, Brazylii, Peru, Kolumbii i Chile. Kolekcję znajdziemy również na stronie tommy.com i w wybranych sklepach internetowych.

Oferta Tommy Hilfiger Adaptive jest częścią ciągłego zaangażowania Tommy’ego Hilfigera w tworzenie mody, która nie marnuje niczego i jest otwarta na wszystkich.To kolejny krok w misji, aby stać się marką dla każdego fana TOMMY‘ego – zawsze inkluzywną, całkowicie dostępną.

Przeczytaj również: Tommy Hilfiger powrócił z pokazem do Nowego Jorku. “W tej kolekcji każdy znajdzie coś dla siebie”

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES