noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Najważniejsze wydarzenia w pigułce – 27 tydzień 2024

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Julia Dyzio “To, co widać na Instagramie, to tylko niewielki fragment mojej codziennej pracy”

Pokaz najnowszej kolekcji duetu Paprocki Brzozowski

2. lipca 2024 roku na terenie Elektrowni Powiśle w Warszawie zorganizowano zmysłowe wydarzenie, którego finałem był ogromny pokaz mody. Zaproszeni goście byli świadkami prezentacji najnowszej kolekcji duetu Paprocki Brzozowski. Partnerem medialnym przedsięwzięcia był portal Fashion Biznes.

Vinted ukarany grzywną w wysokości blisko 2,4 mln euro

Litewski urząd ochrony danych osobowych nałożył karę pieniężną w wysokości blisko 2,4 mln euro na Vinted, platformę internetową umożliwiającą swoim użytkownikom sprzedaż towarów używanych. Jest to następstwo skarg składanych przez konsumentów, którzy mieli problem z trwałym usunięciem danych osobowych.

Przeczytaj również: Te marki modowe spotkasz nad polskim morzem 

Jak polska moda radzi sobie na giełdzie? I półrocze 2024

Pierwsza połowa roku była zdecydowanie udana dla indeksu WIG-Odzież, który od 1 stycznia do 1 czerwca zdołał wzrosnąć blisko 20 proc. na tle 8-proc. wzrostu WIG20 w analogicznym okresie. Wzrosty napędzane były przez siłę marek LPP, CCC i Wittchen. Jak polska moda radzi sobie na giełdzie? O szczegółach rozmawialiśmy z Erykiem Szmydem, analitykiem XTB.

Iga Świątek pierwszą ambasadorką marki Lancôme w Polsce

Iga Świątek oraz marka Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której Iga – tenisistka numer jeden na świecie dołącza do grona Lancôme, jako pierwsza ambasadorka marki w Polsce. Lancôme i Iga to doskonały duet. Jako idolka i głos młodego pokolenia Iga reprezentuje wartości Lancôme, które dzieli z francuską marką beauty. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee ważne dla marki Lancôme. Ogłoszona dzisiaj współpraca to spotkanie prawdziwych liderów: światowej gwiazdy kobiecego tenisa i kobiecej marki numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce. To przełomowa decyzja również dlatego, że Iga jest pierwszą sportowczynią wśród ambasadorek Lancôme na świecie.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Monika Kalicińska „Jest to zawód, który na początku wymaga bardzo dużej wszechstronności”

W czerwcu Wojas wypracował blisko 31 mln zł przychodów

Spółka Wojas poinformowała o wynikach wpracowanych w czerwcu 2024 roku. Jak się okazało, przychody specjalizującego się w produkcji i sprzedaży obuwia skórzanego oraz galanterii skórzanej podmiotu były o jedną piątą niższe niż w szóstym miesiącu ubiegłego roku.

Popularne sklepy internetowe z zarzutami prezesa UOKiK

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko AzaGroup. Oskarżony podmiot posiada w swoim portfelu popularne sklepy internetowe, w tym Renee.pl i Born2Be.pl. Grozi mu kara za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów w wysokości do 10 proc. obrotu.

Przeczytaj również: Anna Lewandowska zbudowała imponujące imperium biznesu. Oto lista jej marek

Zdjęcie główne: Pexels

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES