REKLAMA
Jest wiele dróg pozwalających na zmierzenie popularności brandu. Dzięki analizie przeprowadzonej przez Watch Pilot dowiedzieliśmy się, która marka biżuteryjna jest najczęściej wyszukiwaną przez użytkowników platformy Google!

Znamy najczęściej wyszukiwaną markę biżuteryjną na świecie!

REKLAMA

Jest wiele dróg pozwalających na zmierzenie popularności brandu. Dzięki analizie przeprowadzonej przez Watch Pilot dowiedzieliśmy się, która marka biżuteryjna jest najczęściej wyszukiwaną przez użytkowników platformy Google!

Przeczytaj również: Wschodzące polskie marki biżuteryjne, które warto śledzić

Którą markę jubilerską „google’ujemy” najczęściej ?

Zgodnie z treścią raportu opublikowanego przez Watch Pilot, Pandora jest marką biżuteryjną najczęściej wyszukiwaną za pomocą platformy Google. W ciągu ostatniego roku duński producent odnotował 164 mln zapytań. Drugie miejsce z wynikiem 66,9 mln zajął dom mody Gucci. Na kolejnych pozycjach znalazły się: Dior (52,9 mln), Chanel (41,2 mln), Swarovski (38,9 mln), Vivienne Westwood (31,1 mln), Cartier (28,9 mln), Arket (10,1 mln), Bvlgari (7,2 mln) i Mejuri (5,1 mln).

Przeczytaj również: Modne sukienki 2024 – co będzie trendowało zimą?

Kogo najbardziej interesuje biżuteria ?

Krajem z największą obsesją na punkcie biżuterii okazały się Czechy. Tamtejsi obywatele w ciągu roku 23 mln razy wyszukiwali produkty o tematyce jubilerskiej. Na drugim miejscu znalazła się Polska z wynikiem 166 tys. zapytań na 100 tys. mieszkańców. Pozostałe państwa pierwszej piątki to Wielka Brytania, Australia i Luksemburg. Najbardziej poszukiwaną biżuterią na świecie okazała się bransoletka Van Cleef & Arpels z 4,9 milionami zapytań w samym 2023 roku.

Przeczytaj również: Paznokcie na Halloween od Neoneil

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES