REKLAMA

Michael Kors jedną z najchętniej wyszukiwanych marek w Internecie

REKLAMA
REKLAMA

Mimo że udziały Michaela Korsa spadły tuż po zakupie części udziałów Versace, okazuje się, że ostatecznie zainteresowanie marką wzrosło w ogromnym tempie.

Kilka tygodni temu świat mody obiegła informacja, że grupa Michael Kors zakupiła udziały włoskiego domu mody Versace. Cała transakcja opiewała na imponującą kwotę ponad 2 miliardów euro.

>>> Zobacz również: Grupa Michael Kors nabywa 20% akcji domu mody Versace

Według firmy SEMrush zajmującej się badaniem ruchu internetowego oraz optymalizacją wyszukiwania, zainteresowanie w sieci marką Michael Kors gwałtownie wzrosło. Przeprowadzone badanie miało na celu obserwację, jaki wpływ na zainteresowanie klientów miało wpływ przejęcie udziałów marki.

Z badania wynika, że przed wykupieniem udziałów Versace, Michael Kors znajdował się na 24. miejscu najczęściej wyszukiwanych marek modowych na świecie. Miejsca na podium obsadzone były przez marki takie jak H&M, Zara i Adidas. Po przejęciu udziałów, liczba wyszukiwań wzrosła o 108%, stawiając Michaela Korsa na miejscu 8. w rankingu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES