REKLAMA

Marketing i pomaganie mogą iść w parze. CCC, Sprandi i Young Leosia przeznaczają 50 tysięcy złotych na wyjątkowy cel

REKLAMA
REKLAMA

Artyści młodego pokolenia wielokrotnie zaskakiwali nie tylko oryginalną muzyką, ale również zaangażowaniem w sprawy istotne w bieżącej rzeczywistości. Tym razem na ustach wszystkich jest Young Leosia, która, we współpracy z markami CCC i Sprandi, zdecydowała się na przekazanie 50 tysięcy złotych na wsparcie fundacji Inspiring Girls Polska, inspirującej dziewczynki do spełniania marzeń i stawania się liderkami przyszłości.

CCC, Sprandi i Young Leosia w duchu Girl Power

Każdego dnia możemy spotkać się ze stereotypowym traktowaniem płci, nawet już w przypadku dzieci. Przypomnijmy sobie choćby ostatni świąteczny czas, kiedy to wciąż jako prezenty dla chłopców wybierane są zwykle samochody czy zestawy naukowe, a dla dziewczynek lalki i pluszaki. Choć to brzmi niewinnie i banalnie, już od najmłodszych lat kreuje wzorce, które wielokrotnie mają wpływ na postrzeganie siebie i świata w konkretnych barwach.

Marki CCC i Sprandi razem z Young Leosią wsparły Fundację Inspiring Girls Polska, biorąc pod uwagę jej cele, którymi są m.in. wsparcie dziewczynek w realizowaniu pasji i ambicji, zwiększanie ich pewności siebie, przezwyciężanie krzywdzących stereotypów i wyrównywanie szans edukacyjnych.

Aby stało się to możliwe zdecydowałam, że moje wynagrodzenie za jutrzejszy koncert CCC przekazuje w kwocie 50 000 zł na rzecz Fundacji Inspiring Girls Polska” – pisała raperka na Instagramie.

Young Leosia w obiektywie Zuzy Krajewskiej

W wyborze fundacji pomogła sama Young Leosia, której działania fundacji są wyjątkowo bliskie. Jak słusznie zauważa Katarzyna Krawczyk, Dyrektorka Marketingu CCC, to niezwykle kreatywna i silna osobowość, która nie tylko z sukcesem zadebiutowała na muzycznej scenie zdominowanej przez chłopaków, ale też szybko stała się najpopularniejszą młodą, polską raperką.

Pomyśleliśmy, kto, jak nie ona może mówić o walce ze stereotypami i świadomym budowaniu swojego wizerunku liderki?! Bardzo cieszymy się, że zaufała nam i stała się ambasadorką w tak ważnym społecznie temacie – dodaje Katarzyna Krawczyk.

Sama artystka w rozmowie z portalem Going. MORE zdradziła, że jako dziewczynka żyła marzeniami, inspirując się Rihanną i innymi silnymi kobietami na scenie. Dziś spełnia swoje ambicje i chce, by kolejne pokolenia dziewczyn również miały na to szanse.

Jeśli teraz mogę realnie pomóc innym dziewczynkom w spełnieniu ich marzeń, np. poprzez wspieranie takich akcji jak Misja Young Leosia x Sprandi, gdzie CCC przekazuje darowiznę na rzecz Inspiring Girls Polska, dzięki czemu Fundacja będzie mogła dotrzeć ze swoimi działaniami do większej liczby dziewczynek, to uważam, że warto to robić – podsumowała raperka.

Inspiring Girls Polska – duży krok dla marek, jeszcze większy dla przyszłości

Wspieranie dziewczynek i kobiet jest ważne zawsze, a w ostatnim czasie, na szczęście, staje się jeszcze bardziej istotne. Katarzyna Krawczyk opowiada: – Celem działań CCC, Sprandi i Young Leosi jest zainspirowanie dziewczyn do świadomego budowania swojej przyszłości. Zachęcenie do tego, by odważnie i w zgodzie ze sobą realizowały swoje marzenia i ambicje. Dla inicjatorów akcji kluczowe jest promowanie idei, uświadamiającej fakt, że każdy może być kim chce i robić to, co chce. Często szukając własnej drogi i omijając utarte schematy.

Pokolenie Z jest wyjątkowe pod wieloma względami. Bardzo dużo uwagi poświęca nie tylko usługom czy produktom oferowanym przez marki, ale również wartościom, które one kreują lub wspierają. Dla nas to oczywiste, że chcąc zbudować społeczność z tą grupą, powinniśmy dawać od siebie jak najwięcej – tłumaczy Krawczyk. – Lubimy zaskakiwać, sami szukamy niestandardowych i niesztampowych rozwiązań. Tak zrodził się ten projekt. Stworzyliśmy team, który połączył wspólny cel – wsparcie młodych dziewczyn i zainspirowanie ich do bycia liderkami przyszłości – dodaje.

Akcja odbiła się szerokim echem w mediach i od kilku dni jest o niej bardzo głośno. Jak podkreśla Dyrektorka Marketingu CCC istotne jest, że trafiła też wprost do bezpośredniej grupy docelowej, czyli do młodzieży. W dzisiejszym świecie nie bez znaczenia jest oczywiście wizualna strona tego typu kampanii. Zdjęcia zrealizowane przez Zuzę Krajewską, jedną z najbardziej znanych polskich fotografek, przyciągają wzrok już daleka i idealnie wpasowują się w kontekst. 

Spacer w stroju kosmonautki pod pomnik Kopernika czy przejazd limuzyną z platynową płytą mają symbolizować to, że dziewczyny mogą odnosić najbardziej spektakularne sukcesy i dokonywać wielkich rzeczy nawet w obszarach zdominowanych przez mężczyzn.  

Young Leosia we współpracy z CCC i Sprandi wspierają Fundację Inspiring Girls Polska, fot. Zuza Krajewska

Young Leosia, która od miesięcy budzi zainteresowanie i przyciąga ogrom ludzi – zarówno w social mediach, jak i podczas występów na żywo – stając się powoli jedną z największych idolek młodego pokolenia, w promowaniu idei wsparcia dziewczyn jest nie tylko szczera, ale i wiarygodna. 

–  Jej zaangażowanie oraz fakt, że zgodziła się na naszą propozycję, pokazuje jaką jest osobą i jednocześnie potwierdza wiarygodność naszego projektu. Czy reakcja ludzi na naszą akcję była zgodna z oczekiwaniami? Wyprzedane bilety na koncert na warszawskim Torwarze mówią same za siebie! – podsumowuje Katarzyna Krawczyk.

Dla marek CCC i Sprandi to bardzo ważny krok w budowaniu świadomości wśród młodego pokolenia. Sam projekt może stać się dopiero początkiem drogi ku edukacji, wsparciu i łamaniu stereotypów.

Wspaniale, że marki coraz częściej nie boją się angażować w istotne społecznie kwestie i wykorzystują marketing nie tylko do sprzedaży, ale i do pomocy. Oby w 2022 roku zaskoczyło nas jeszcze więcej takich akcji!

>>> Przeczytaj również: #MovingForward: Kiedy możesz komunikować, że twoja marka jest eko?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES