LYKKE— Sława jest dla 85% millenialsów wyznacznikiem dobrego życia

Zanim doczekaliśmy się czasów masowych mediów, sławni byli ci, którzy posiadali wyjątkowe umiejętności i niepospolity talent. Dziś popularność to jedną z najbardziej pożądanych cech wśród młodych ludzi, bo sławni mają po prostu w życiu łatwiej. Z czym wiąże się taki publiczny sukces? Opowiedzą nam założyciele AbstraTV na nowym kanale Lykke poświęconym psychologii. 

Zamierzamy opowiedzieć ludziom o tym, co dzieje się w ludzkim mózgu, jak działają emocje, dlaczego często podejmujemy irracjonalne decyzje, jak społeczeństwo kształtuje to kim jesteśmy i wreszcie w jaki sposób internet nas zmienia – zapowiada Rafał Masny, współtwórca Abstrachuje w rozmowie z Wirtualnymi Mediami. Materiał obejrzało ponad 250 tysięcy widzów w ciągu zaledwie doby. To już ósmy kanał uruchomiony przez grupę Abstra.

Ludzie odruchowo garną się do popularnych osób i chcą z nimi mieć coś wspólnego. Sławni mają często więcej znajomych, co pomaga im w  załatwianiu różnych spraw. Zwykle też szybciej znajdują pracę, a jeśli puszczają w ruch własne projekty biznesowe, społeczne i artystyczne zazwyczaj mają one większą siłę rażenia, a co za tym idzie – większą szansę powodzenia, czytamy w materiale magazynu “Focus”. Każda sława ma swoją cenę, jaką? Dowiecie się z materiału Lykke.

Newsletter

FASHION BIZNES