REKLAMA

Kolekcja Karla Lagerfelda dostępna w… Carrefour

REKLAMA

Kolaboracje topowych polskich projektantów mody z sieciówkami lub dyskontami zawsze budzą sporo kontrowersji. Dla wielu niezrozumiałym jest bowiem, jak można wprowadzać “wysoką modę” na niskie półki dyskontu spożywczego?

Publicznej krytyce poddani za to zostali już m.in. duet Bohoboco (za projekt pościeli dla Biedronki), Paprocki&Brzozowski (za poduszki i koce również dla Biedronki) czy Gosia Baczyńska (za kolekcję ubrań i dodatków dla Rossmanna). Z podobną krytyką spotkała się również współpraca ekskluzywnej marki Wittchen z siecią Lidl.

Tymczasem Karl Lagerfeld – jeden z najpopularniejszych projektantów na świecie, którego nazwisko kojarzy się wszystkim z kunsztem krawieckim, luksusem i wyższą półką – zaprojektował właśnie kolekcję sygnowaną swoim nazwiskiem dla sieci Carrefour. Warto przypomnieć, że Karl Lagerfeld to także pierwszy projektant, który w 2004 roku stworzył kolekcję dla H&M, rozpoczynając tym samym serię współprac znanych projektantów z sieciówką.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

Ekskluzywna kolekcja tekstyliów domowych i łazienkowych zaprojektowana przez Lagerfelda trafiła już do sklepów i dostępna będzie do 26 kwietnia bieżącego roku lub do wyczerpania zapasów. W jej skład wchodzi sześć produktów, m.in.: szlafrok, dostępny w dwóch kolorach, dywan łazienkowy oraz ręczniki z wyhaftowanym nazwiskiem projektanta. Wszystko – jak zapewniają pracownicy obu marek – w bardzo wysokiej jakości.

Karl Lagerfeld to gwarancja najwyższej jakości i wyśmienitego designu. Produkty sygnowane nazwiskiem słynnego projektanta to uzupełnienie naszej bogatej i różnorodnej oferty produktów – mówi Marcin Olech, dyrektor ds. marketingu Carrefour Polska.

Klienci, w ramach specjalnego programu lojalnościowego, będą mogli skorzystać również z 70 proc. rabatu przy zakupie kolekcji.

Jeśli więc marzycie o szlafroku frotte zaprojektowanym przez mistrza Lagerfelda, warto się spieszyć! Historia torebek Michaela Korsa dostępnych w Lidlu pokazała, że mogą się one rozejść jak świeże bułeczki.

Autor: Aga Jaroszewska

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES