noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Klarna LPP odroczone płatności

Klarna z nową kampanią promującą polskie marki. Oto “I cóż, że ze Szwecji”

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Już 3 października Klarna ruszyła z nową odsłoną kampanii promującej polskie marki. Jej przekorna nazwa “I cóż, że ze Szwecji” wykorzystuje znany, polski łamaniec językowy, zwracając równocześnie uwagę na pochodzenie popularnego fintechu. Na czym polega ta akcja?

Kampania “I cóż, że ze Szwecji”

Polacy lubią stawiać na polskie marki i kupować w nich elementy garderoby – takie wnioski płynęły m.in. z raportu Klarny “Modna Polska. Polak nowej generacji na zakupach“. Okazało się bowiem, że ponad jedna trzecia badanych (35 proc.) preferuje rodzime firmy. Z kolei aż 84 proc. posiada w swojej szafie ubrania polskich projektantów. Teraz Klarna postanowiła wyjść temu naprzeciw, wiedząc, że w dobie zmieniających się potrzeb konsumentów, istotne jest aktualizowanie narzędzi, dzięki którym klienci mogą dany produkt kupić. Z tego względu firma połączyła dwa aspekty. Pokazała polskie marki, które oferują elastyczną płatność od Klarny i zorganizowała akcję “I cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach”.

– Misją Klarny jest bycie partnerem wzrostu dla wszystkich marek oferujących rozwiązania płatnicze Klarny. Realizujemy ją nie tylko poprzez dostarczanie narzędzi technicznych, dzięki którym sprzedawcy docierają do dużej liczby konsumentów w Polsce i na świecie. Dzięki naszym globalnym zasięgom, jesteśmy w stanie wesprzeć promocję lokalnych marek – zarówno poprzez działania komunikacyjne wewnątrz środowiska Klarny, jak i wspólne kampanie marketingowe do mediów zewnętrznych. Kampania “I cóż, że ze Szwecji” jest jednym z przykładów, gdzie w zabawny i przewrotny sposób komunikujemy nie tylko samą Klarnę, ale także marki, które są naszymi partnerami na polskim rynku

– tłumaczy Bartosz Kwiatek, country marketing manager Klarna Polska.

Klarna promuje polskie marki

Od początku października przez dwa tygodnie potrwa nowa kampania. Jej celem jest przedstawienie klientom polskich marek modowych oraz korzyści płynących z robienia zakupów w polskich sklepach. Do takich wydatków ma przekonywać m.in. możliwość wyboru Klarny jako metody płatności. Dlaczego? Otóż umożliwia ona zapłatę za produkty w ciągu 30 dni bez żadnych dodatkowych kosztów.

Do kampanii “I cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” zdecydowały się dołączyć takie marki, jak Reserved, Sinsay, House, Local Heroes, Ania Kuczyńska, LEBRAND, BALAGAN i Moliera2. W tych właśnie sklepach każdy klient może zrobić zakupy z odroczoną płatnością. Akcja swoim zasięgiem obejmie Internet, OOH oraz kanały własne Klarny i merchantów.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES