REKLAMA

H&M spowalnia tempo wzrostu?

REKLAMA

Zyski Hennes & Mauritz AB za drugi kwartał wzrosły o bagatela 20%, pisze w raporcie spółka. Ta cyfra zawiera już spadek wartości szwedzkiej korony, co oznacza zwiększony procent wzrostu.

Sprzedaż łącznie za okres od 1 marca do 31 maja z VATem, po przeliczeniu na korony, wyniosła 53.2 miliarda koron, czyli 24 miliardy złotych. Jest to wzrost w skali 10% również po przeliczeniu na korony. Tempo wzrostu jest o 2 punkty procentowe mniejsze niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Wyniki za maj są również bardzo dobre +10%, jednak tempo wzrostu sprzedaży w maju 2014 roku wynosiło 19%.

Odzieżowy gigant w ciągu 12 miesięcy zwiększył liczbę sklepów z 3,285 do 3,639.

Tekst: Urszula Wiszowata

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES