REKLAMA

10 największych hitów modowych połowy 2018 roku

REKLAMA

Platforma Lyst co kwartał publikuje listy najbardziej topowych marek oraz najchętniej kupowanych rzeczy w sieci. Pośród najpopularniejszych brandów, pierwsze miejsce na podium zajęło OFF-WHITE. Jaka z kolei jest najbardziej pożądana rzecz trzeciego kwartału 2018 roku?

Platforma Lyst niedawno ujawniła najchętniej wyszukiwanych i kupowanych brandów i rzeczy w trzecim kwartale 2018 roku. Raport został sporządzony na podstawie obserwacji zakupowych preferencji ponad 5 milionów klientów sklepów online.

Ostatnio informowaliśmy, że najbardziej topową marką tego okresu zostało OFF-WHITE, które z pierwszego miejsca zdetronizowało niezwykle popularne ostatnio Gucci. Francuski dom mody zsunął się tym razem na drugą pozycję, a trzecie miejsce na podium przypadło domowi mody Balenciaga.

>>> Zobacz również: Znamy 10 najgorętszych marek drugiej połowy 2018 roku

W kwestii najgorętszych modowych elementów garderoby, w ubiegłym kwartale na szczycie podium znalazł się pasek z klamrą w kształcie logo Gucci. Kolejne miejsca zajęły buty Fila Disruptor i jednoczęściowy kostium kąpielowy z logo Gucci. Pełną listę najgorętszych produktów i marek drugiego kwartału tego roku znajdziecie TUTAJ.

https://www.instagram.com/p/BQjiwOzgqv7/?utm_source=ig_embed

Jeśli chodzi o trzeci kwartał 2018 roku, niekwestionowanym hitem według Lyst jest kultowa torebka Diora – Saddle Bag. To model, który powrócił do łask po 20 latach i momentalnie zawrócił w głowach fashionistkom. Tak zwana “torebka-siodło”, czyli model zaprojektowany w 1999 roku przez Johna Galliano, to zdecydowany ukłon w stronę mody z przełomu wieków, która aktualnie na dobre wkracza do naszych szaf. Dyrektor kreatywna Dior, Maria Grazia Chiuri, przywróciła kultowy fason do aktualnej kolekcji, a na jego punkcie oszalały blogerki i trendsetterki, co zresztą widać po omawianym raporcie.

https://www.instagram.com/p/Bl-rOLtjbf-/?taken-by=songofstyle

Drugie miejsce w zestawieniu najpopularniejszych modowych elementów zajął pasek najpopularniejszej marki sezonu, czyli OFF-WHITE, z nadrukowanym logo. Trzecie miejsce przypadło kultowym Brikenstockom, tym razem nie w popularnym wydaniu Arizona, a delikatniejszemu modelowi Madrid posiadającemu jeden pasek.

https://www.youtube.com/watch?v=FX7trVfBYzs

Oto pełna lista „najgorętszych” elementów garderoby trzeciego kwartału 2018 roku według Lyst

1. Dior Saddle bag

2. OFF-WITE pasek z logo

3. Birkenstock klapki Madrid

4. Jonathan Simkhai sznurowane dżinsy

5. Nike sneakery M2K Tekno

6. OFF-WHITE kurtka dżinsowa

7. Staud Shirley bag

8. Gucci Sneakery Flashtrek

9. Gianni spódnica Dainty Georgette

10. Saint Laurent okulary LouLou

>>> Zobacz również: Streetwear – nowa fascynacja klientów i…inwestorów

https://www.instagram.com/p/BfdrYqlnVFi/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES