Femi Stories z nową dyrektor zarządzającą. Filarem rozwoju marki ma być moda cyrkularna

Aleksandra Chrzanowska obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej w Femi Stories. Jej zadaniem będzie m.in. rozwinięcie firmy w sposób zrównoważony na międzynarodową skalę zachowując jej DNA. Jakie jeszcze zmiany czekają tę kobiecą markę?

Nowa dyrektor zarządzająca Femi Stories

Aleksandra Chrzanowska posiada ponad 21 letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi firmami na trudnym rynku FMCG, między innymi takimi brandami jak: Mars, BIC, PepsiCo. Od 2 lat z sukcesem prowadzi również własną markę modową Booob Yesss, która tworzy wyjątkowe ubrania z naturalnych tkanin, dla kobiet w ciąży i dla mam karmiących.

Nowa dyrektor zarządzająca ma za zadanie rozwinąć markę Femi Stories w sposób zrównoważony na międzynarodową skalę zachowując jej DNA – marki autentycznej, kobiecej, inspirującej. Marki dla kobiet, które nie boją się kolorów, odważnych połączeń, dla których moda to sztuka i forma wyrażenia siebie. Jednocześnie marki, która szanuje środowisko i prowadzi działania w zgodzie z zrównoważonym rozwojem.

– Zaprosiłem do Femi Stories osobę, która z jednej strony rozumie branżę, bo sama prowadzi markę dla kobiet, z drugiej strony menadżerkę o bardzo wysokich kompetencjach zarządczych bardzo potrzebnych w szybko rosnącej organizacji. Wierzę, że Aleksandra Chrzanowska wprowadzi w Femi ważne zmiany, m.in. dostosuje model biznesowy i strukturę do bardzo dynamicznie zmieniającego się rynku jednocześnie wnosząc świeże spojrzenie na asortyment oraz komunikację marki

– mówi Amadeusz Król, wiodący inwestor w Femi Stories.

Femi Stories powstała w 2008 roku jako marka stworzona przez kobiety dla kobiet. Korzenie marki wywodzą się z kultury i środowisk surfingowych, w których ważną wartością jest społeczność, wzajemne wspieranie się kobiet, aktywność i natura. Wizja marki, którą od 17 października 2022 r. poprowadzi Aleksandra Chrzanowska ma czerpać z tych korzeni i je wzmocnić m.in. w zakresie zrównoważonej produkcji w 100% opartej na naturalnych materiałach, certyfikowanych dostawców i podwykonawców. Co ważne, dla marki coraz ważniejszym filarem działania będzie moda cyrkularna.

Przeczytaj również: [WYWIAD] Model B2B już od dawna jest przestarzały i nieefektywny – Amadeusz Król, CEO Femi Stories

Newsletter

FASHION BIZNES