Efemeryczny butik Chanel w La Mistralée

Po raz siódmy z rzędu francuski dom mody Chanel otworzył letni pop-up store w prywatnej rezydencji La Mistralée w samym sercu Saint Tropez.

Każdego roku wnętrze butiku przechodzi całkowitą metamorfozę. W tym sezonie dekoratorzy połączyli spuściznę marki z domieszką współczesności. Kolorami dominującymi są: klasyczna czerń i biel oraz – podkreślające luksusowy status marki – odcienie złota i beżu.

źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr

Zaaranżowane powierzchnie wypełnione zostały ekskluzywnymi projektami marki, m.in. najnowszą kolekcją ready-to-wear, a także pomysłowymi instalacjami, które nadają całości wyjątkowego charakteru.

źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
Chanel w La Mistralée 3
źródło: vogue.fr
Chanel w La Mistralée 8
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr

Po zakupach można udać się na taras, by odpocząć, podziwiając widoki Lazurowego Wybrzeża lub wskoczyć do orzeźwiającego basenu.

źródło: vogue.fr
źródło: vogue.fr

W tym roku butik będzie otwarty aż do 5 października.

Autor: Aga Jaroszewska

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

FASHION BIZNES