noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
C&A wycofuje się ze sprzedaży na platformach zakupowych jak Zalando, Amazon

Znana sieć odzieżowa zmienia strategię sprzedaży. Jej produkty znikną z platform internetowych

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

C&A, popularna niemiecka sieć odzieżowa, zapowiada duże zmiany. Jej produkty znikną z internetowych platform sprzedażowych jak Zalando czy Amazon. 

Przeczytaj również: Gigant kosmetyczny okłamał wszystkich? Wciąż prężnie działa w Rosji

C&A, niemiecka sieć odzieżowa, przez lata zdążyła zdobyć duże zaufanie klientów i szerokie grono odbiorców, zarówno w Europie jak i Polsce. Oferta sieci odzieżowej nie cieszy się dużą popularnością na zewnętrznych rynkach online, stąd właściciele sieci podjęli decyzje o wycofaniu się ze sprzedaży na największych platformach e-commerce. Już wkrótce produkty C&A znikną z asortymentu Zalando, Amazon i Wehkamp. Z tą ostatnią sieć była związana wyjątkowo długo, bo od 2008 roku. Na dwóch pozostałych produkty C&A dostępne były od 2022 roku. 

Sieć liczyła na to, że znane platformy pomogą przyciągnąć nowych klientów. Strategia ta nie przyniosła jednak pożądanych efektów. Analizy sprzedaży wskazały, że C&A faktycznie osiągało wyższą sprzedaż, jednak nie oczekiwane marże. Widoczność na platformach nie przyciągnęła do sklepu internetowego i salonów online, jak początkowo zakładano. 

C&A stawia na program lojalnościowy

Sieć C&A należy do szwajcarskiego holdingu COFRA i jest kontrolowana przez rodzinę Brenninkmeijer. Po wycofaniu się z oferty platform online, firma chce skupić się przede wszystkim na kontrolowaniu swoich wewnętrznych kanałów sprzedaży. Nowa strategia marki zakłada też większy nacisk na program lojalnościowy. „C&A dla Ciebie” został uruchomiony w ubiegłym roku, jednak w kolejnych miesiącach sieć planuje wzmożoną promocję swojej oferty. Klub lojalnościowy ma zapewnić klientom marki dostęp do jeszcze większych okazji. Zainteresowani mogą dołączyć do klubu w prosty i intuicyjny sposób za pośrednictwem strony internetowej. Konieczne jest jedynie wypełnienie formularza i rejestracja przed adres e-mail. 

Program został pomyślnie uruchomiony i objął prawie cztery miliony członków w całej Europie, dlatego mocno wierzymy w przyszłą trajektorię wzrostu. Jesteśmy przekonani, że mamy potencjał do modernizacji, uproszczenia i rozwoju naszego cyfrowego biznesu” – powiedział dyrektor ds. cyfryzacji i transformacji C&A, Wim Blaauw.

Zdjęcie główne: Unsplash

Przeczytaj również: IKEA obniża ceny. Sprzedaż giganta wzrośnie?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES