Czy Avon odzyska przychylność klientek?

238
źródło: fashiongonerogue.com

Marka kosmetyczna Avon podpisała zobowiązanie z organizacją charytatywną Changing Faces. Firma postanowiła przedstawiać w swoich kampaniach zróżnicowanych modeli, wykraczających poza ustalony kanon piękna. Cała akcja przeprowadzana jest w ramach globalnej inicjatywy o nazwie Stand4her.

Jakiś czas temu markę oskarżono o niszczenie pewności siebie kobiet. Teraz, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, firma postanowiła wprowadzić zmiany. Badania wykazały, że aż 80% kobiet twierdzi, iż media wywierają zbyt dużą presję bycia perfekcyjną. Natomiast 60% czuje się pod presją, by spełniać określony standard piękna. W odpowiedzi na te wyniki Avon ogłosił inicjatywę Stand4her. Ma ona na celu zniwelowanie barier, które powstrzymują kobiety przed pełnym wykorzystaniem ich potencjału.

W ramach akcji marka kosmetyczna połączyła siły z organizacją charytatywną Changing Faces. Tym samym stała się pierwszą brytyjską marką, która podpisała zobowiązanie do prezentowania bardziej zróżnicowanej urody w kampaniach na przyszły rok. Współpraca ta ma na celu zmianę sposobu myślenia i rozmowy o „innym wyglądzie”.

Ambasadorką pierwszej kampanii jest Catrin Pugh. 25-latka przeżyła pożar. Tragiczne wydarzenie miało miejsce we francuskich Alpach w 2013 roku.

Jestem bardzo podekscytowana możliwością współpracy z Avonem nad tym projektem. Być częścią kampanii, która rzuca wyzwanie tradycyjnym stereotypom piękna jest tak pokrzepiające – mówi Catrin.

Jak dodaje, ma wielką nadzieję, że ta inicjatywa otworzy ludziom oczy. Powinniśmy bronić różnorodnych wzorców, szczególnie dla młodych ludzi. Mam nadzieję, że akcja zainspiruje  do akceptacji siebie, niezależnie od tego, jak wyglądasz.

Do Catrin dołączy jeszcze wiele innych twarzy. Na pewno w kampanii możemy spodziewać się Gary’ego Thompsona, znanego także jako Plastic Boy oraz 60-letnią influencerkę Lucię Whitehouse (@grandmother_pukka). Pierwsze efekty współpracy Changing Faces z Avonem zobaczymy już 15 marca, gdy wypuszczona zostanie na rynek nowa kolekcja odcieni pomadek Perfect Nudes.

>>> Przeczytaj również: Avon niszczy pewność siebie kobiet? Marka wstrzymuje swoją kampanię