noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Przestrzeń salonu marki ANIA KRUK w Arkadii. Minimalizm. Połączenie dwóch kolorów - czerwieni i bieli.

ANIA KRUK w centrum handlowym Westfield Arkadia. Nowy butik znanej polskiej marki

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

ANIA KRUK świętuje otwarcie kolejnego butiku w Warszawie. Od teraz Klienci mogą znaleźć produkty marki w Centrum Handlowym Westfield Arkadia na poziomie 0.

materiał sponsorowany

ANIA KRUK w Westfield Arkadia

ANIA KRUK to biżuteria, która pasuje do każdego. Markę cieszy różnorodność i niezależność, a w dodatkach – ponadczasowość i lekkość. Produkty wpisują się w najnowsze trendy, inspirują, a dodatkowo sprawiają, że każdy czuje się sobą. ANIA KRUK to nie tylko biżuteria — marka wykorzystuje swoje kanały również do tego, by mówić o rzeczach społecznie ważnych.

Nowy Butik przyciąga nie tylko uniwersalną biżuterią, ale inspirującą i kolorową aranżacją. To miejsce, w którym każdy może poczuć się sobą i dobrać dodatki do swojego osobistego stylu. A z racji tego, że ANIA KRUK uwielbia też wszystkie psiaki, do butiku można zabrać ze sobą swojego pupila — dla czworonożnych przyjaciół została przygotowana specjalna miseczka z wodą, żeby mogły odpoczywać, kiedy klienci będzą wybierać ulubioną biżuterię.

Klienci znajdą produkty marki na poziomie 0 w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Salon otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele handlowe między 10:00-21:00.

O marce ANIA KRUK

Biżuterię ANIA KRUK można nosić tak, jak i kiedy się chce — wzory łączą w sobie neutralność i ponadczasową klasykę. To od nas zależy, jak będziemy je stylizować. Ta myśl jest przełożona na butik w Centrum Handlowym Westfield Arkadia, gdzie znajdziemy biżuteryjne bestsellery, kolczyki piercingowe i wzory, które są idealnym pomysłem na prezent. ANIA KRUK to także biżuteria, którą można podarować na prezent niezależnie od okazji. Drobne przyjemności, podziękowanie bliskiej osobie i miłe gesty — wszystko, czego potrzebujemy znajdziemy w butiku.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES