REKLAMA
Czarno białe zdjęcie z kadrem portretowym Aleksandry Szol

Aleksandra Szol wzmacnia znany polski brand. „Wezmę odpowiedzialność za strategię sprzedaży online na 28 rynkach”

REKLAMA

Aleksandra Szol dołącza do Tylko i obejmuje stanowisko Chief E-commerce Officer. Wcześniej przez ponad trzy lata związana była z Modivo SA, gdzie pełniła funkcję Director of E-commerce & Marketing.

Przeczytaj również: Praca w modzie: rozpocznij swoją wymarzoną karierę. Sprawdź, kto rekrutuje

Paweł Makosz, Fashion Biznes: Czym uwiodło Cię Tylko ?

Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer w Tylko: Wszystkim! Tylko.com to love brand w czystej postaci i tech-driven design company. Marka oferuje genialny, spersonalizowany produkt “on demand” na lata. Tworzony w sposób zrównoważony dla środowiska. Strategia ESG stanowi silny fundament działania firmy, co dla mnie osobiście jest bardzo ważne. Jednocześnie wyróżnia się absolutnie przepięknym designem, jakością i możliwością personalizacji w myśl zasady “stwórz mebel idealny dla siebie”. Wszystko to oparte jest na bardzo ciekawej technologii wraz z wykorzystaniem AR w aplikacji. Dodam, że teraz portfolio produktów Tylko.com będzie systematycznie poszerzane zgodnie ze strategią “time to market”.

Międzynarodowy zespół Tylko tworzą wybitni eksperci w swoich dziedzinach, którzy odnieśli duże sukcesy, a teraz razem rozwijają ten brand. Praca po angielsku była dla mnie podstawą. Zaproszenie do dołączenia do takiego zespołu to zaszczyt. Tym bardziej, że w zespole odczuwalny jest prawdziwy fun z tego, co razem współtworzą oraz jak to rozwijają. Nie bez znaczenia była dla mnie kultura organizacji z mocnymi “core values” i prawdziwym DNA marki, którym jest dbałość o każdy detal. Jestem bardzo podekscytowana ich kolaboracją z Reisingierem. Jeśli do tego dodamy przepiękne biuro wyposażone w meble Tylko.com z oszałamiającym tarasem, na którym można ćwiczyć jogę czy możliwość przychodzenia do siedziby z psami – sam rozumiesz, Pawle.

To miejsce tworzą uśmiechnięci ludzie – eksperci pełni pasji i głodu sięgania po więcej. BTW – widziałeś ich Instagram? Piękno w czystej postaci!

Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer w Tylko.com

Jaki będzie zakres Twoich nowych obowiązków ?

Nie o wszystkim mogę powiedzieć, ale moja rola będzie głównie polegała na wzięciu odpowiedzialności za strategię sprzedaży online na 28 już teraz dostępnych rynkach, wprowadzaniu kolejnych innowacji i zapewnieniu wyjątkowego customer journey process, by buying a perfect bookshelf nabrało jeszcze więcej mody. Na pewno będziemy wraz z zespołem dążyć do magic easy experience dla naszych klientów i “getting things done” w oparciu o liczby.

Celem podstawowym jest wspólne skalowanie rentownego biznesu poprzez rozwój e-comm’u, aplikacji AR, usług, jak i poszerzanie portfolio produktów czy wejście na kolejne rynki. Naturalną drogą może także okazać się strategia omnichannel. Generalnie – matching expectations przy harmony & sustainability! Can’t wait!

Przeczytaj również: „Nie zastanawiamy się jacy powinniśmy być. Robimy to, w co wierzymy” – Aleksandra Szol

Co chciałabyś wnieść do Tylko ?

Firma rozwija się fantastycznie. To wspaniałe miejsce. Do Tylko.com chciałabym wnieść dodatkową porcję wiedzy. Zależy mi na szybkim scaleniu się z zespołem, abyśmy byli nie do zatrzymania! Ponadto chce realnie wspierać opracowywanie i realizowanie kompleksowej strategii e-commerce, zgodnej z naszymi długoterminowymi celami biznesowymi. Ważne będzie dla mnie strategiczne podejście do funkcjonalności oraz poprawa doświadczenia użytkownika Tylko.com – na przykład poprzez optymalizację konwersji czy wprowadzenie płynnej nawigacji.

Chcę wdrożyć skuteczne strategie pozyskiwania ruchu w przestrzeni PPC, SEO, czy obszarze CRM. Dodać nowe spojrzenie i wspólnie rozwijać biznes słuchając siebie oraz ucząc się od siebie wzajemnie. To historia o naturalnym współistnieniu i współtworzeniu biznesu. W Tylko.com zrównoważony rozwój to podstawa pracy wyznaczająca kierunek zmian, a to także moja droga. Pasja, zaangażowanie, energia – tego będzie dużo!

Nie będziesz tęskniła za branżą fashion ?

Moda była, jest i będzie dla mnie ważna. Natomiast nie mogłabym bardziej cieszyć się na zmianę. Pozostaję w szeroko pojętej branży lifestyle. Tylko.com to coś więcej niż meble. Nie służą one wyłącznie wyposażaniu wnętrza. Ta marka jest o wyrażaniu siebie poprzez design i dopasowywanie mebli do swoich potrzeb. Meble Tylko.com mają za zadanie tworzyć naszą wymarzoną i niepowtarzalną przestrzeń. Czy jest coś ważniejszego niż dom, własne miejsce?

Bardzo cieszy mnie perspektywa współudziału i rozwoju tak wyjątkowego biznesu. Z mojej perspektywy to prawdziwy game changer. Dla mnie ta praca to wspaniałe wyzwanie, ogromna radość i perspektywa eksplorowania kolejnych rynków do rozwoju brandu. To co mnie najbardziej cieszy, to gwarantowany work-life balance. Czas dla rodziny, przyjaciół oraz na moje własne zajawki to fundament mojego życia. Nie muszę z niczego rezygnować. Mam czas na wszystko i absolutnie to kocham!

O Tylko

Tylko powstało w 2015 roku w Warszawie z potrzeby zrewolucjonizowania tradycyjnych sposobów produkcji i dystrybucji mebli. Przedstawiciele marki twierdzą, że chcąc wprowadzać harmonię w każdym domu, połączyli swoje doświadczenia w obszarze projektowania i inżynierii. Dzięki temu tworząc meble idealnie dopasowane do naszych wnętrz. Wszystkie meble produkowane są lokalnie, na zamówienie.

Założyciele Tylko – Hanna Kokczyńska, Jacek Majewski, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna

Zdjęcie główne: mat. prywatny Aleksandry Szol

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES