REKLAMA
Zara wprowadza linię kosmetyków do pielęgnacji włosów

Zara planuje rewolucję na rynku kosmetycznym. Te produkty mają odmienić codzienną pielęgnację

REKLAMA

Zara szykuje się na podbój sektora kosmetycznego. Czy jej nowe produkty staną się konkurencją dla popularnych marek do pielęgnacji włosów?

Pod koniec ubiegłego roku Zara oficjalnie wkroczyła do przestrzeni produktów do pielęgnacji włosów z dwoma odważnymi, złotymi produktami do włosów, które były idealne na wakacje. Jednak kolekcja „Glitter in Gold” była dopiero zapowiedzią dalszych działań marki z portfolio Inditexu. Zara planuje wkroczyć na rynek włosowy, budując obecnie bazę kosmetyków do pielęgnacji. 4 marca na stronę zara.com trafi gamę sześciu produktów do włosów stworzonych wspólnie ze światowej sławy stylistą fryzur Guido Palau. 

Zara przedstawia swoje nowe produkty jako bazę do tworzenia spójnego looku. „Są jak biały t-shirt i tenisówki dla twojej fryzury. fryzurze, niczym podstawy garderoby, których pragniesz i potrzebujesz.” – powiedział Guido Palau w rozmowie z W Magazine. 

Przeczytaj również: Miliardowy biznes kosmetyczny gwiazd. Czy ten trend ma szansę przetrwać?

Sekret pięknych włosów w zasięgu ręki

Współpraca Zary z Guido Palau przy linii Everyday Basics była naturalnym wyborem. Palau to ceniony stylista fryzur o imponującym dorobku. Współpracował z gwiazdami, takimi jak George Michael, a także z markami modowymi od Ralpha Laurena po Alexandra McQueena. Zajmował również stanowiska konsultanta kreatywnego w marce Redken.

Palau doskonale zna również klienta Zary. Współpracuje z hiszpańską marką od ponad dwóch dekad. Dlatego przy projektowaniu linii produktów do włosów dla globalnej marki, postawił na uniwersalność. 

Nie zostały zaprojektowane dla osób z zaawansowaną wiedzą. Są bardzo łatwe w użyciu” – podkreśla Palau mówi o produktach, Przez lata Palau rozmawiał ze swoimi klientami, czego oczekują, jeśli chodzi o pielęgnację włosów. Stąd pomysł na wprowadzenie lekkich i przyjemnych w użyciu formuł. Wśród nowych produktów Żary mają znaleźć się: balsam do włosów, suchy spray teksturyzujący, aktywator loków, spray do suszenia suszarką, pianka zwiększająca objętość i lakier do włosów tworzą idealny zestaw do włosów. Jak zaznacza stylista fryzur, wszystkie produkty idealnie się dopełniają przy codziennej pielęgnacji włosów. 

Teraz, gdy podstawy pielęgnacji włosów trafiają na półki Zary, sieć we współpracy Guido Palau mogą skierować swoją uwagę tworzenie kolejnych kolekcji kapsułkowych – takich jak produkty Glitter in Gold z zeszłego roku. Palau i Zara planują wypuścić więcej produktów, które nazywają „makijażem do włosów” w odpowiedzi na trendy kosmetyczne kształtujące się w czasie rzeczywistym. Choć nie ujawniono więcej szczegółów na temat nadchodzącego dropu, Palau zasugerował, że pojawi się ona w ciągu najbliższych kilku miesięcy i będzie pomocna w letnich stylizacjach fryzur.

Zdjęcie główne: mat. prasowe Zara

Przeczytaj również: Jaki jest fenomen głośnych kampanii Calvin Klein? 

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES