Wziąć najlepsze praktyki z Allegro i otworzyć własny biznes. Poznajcie ERLI.pl

REKLAMA

„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej ERLI.pl – nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w kanałach telewizyjnych już 7 kwietnia. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap kampanii potrwa do czerwca 2021 roku. 

Oferta platform e-commerce, store łączą sprzedawców z kupującymi na polskim rynku nie brakuje. Tylko w ostatnich miesiącach taką chęć współpracy w samym tylko segmencie modowym wyraziły Zalando i eObuwie. Amazon już oficjalnie śmiga na naszym rodzimym podwórku a Allegro kusi polskich producentów i projektantów nagrodami wartymi łącznie milion złotych (pisaliśmy o konkursie TUTAJ). Co nowego ma do zaoferowania ERLI.pl?

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Pako Lorente dołącza do programu Zalando Connected Retail

Erli.pl ma pomóc sprzedawcom upłynnić posiadane towary, a klientom ułatwić kupowanie online a swoją przewagę konkurencyjną chce budować na najlepszych praktykach zaczerpniętych z Allegro.

Użytkownicy sieci oraz widzowie telewizji będą mieli okazję bliżej poznać ERLI i ofertę nowego marketplace’u dzięki spotom reklamowym. W każdym z nim w humorystyczny, ale również informacyjny sposób Maciej Stuhr przybliża nie tylko przykładowe produkty, jakie można znaleźć na ERLI.pl, ale również podkreśla najważniejsze cechy platformy, w tym wyjątkowy program lojalnościowy. Każda wydana złotówka na ERLI to jeden punkt kumulowany w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort nad polskim morzem. 

“Cała przyjemność na naszej stronie”

– Włożyliśmy dużo pracy i wysiłku w przygotowanie tej kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mam przeświadczenie, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy do nowych użytkowników i klientów. Obecność Macieja Stuhra, który zaangażował się w nasz projekt, to dla mnie dowód, że wystarczy nas tylko bliżej poznać, by zobaczyć jak wiele mamy do zaoferowania. Cały zamysł stworzenia ERLI wyraża hasło kampanii – bo naprawdę wszystko czego potrzebujemy i co może sprawić nam przyjemność jest dostępne na ERLI.pl  – mówi Magdalena Wójcik, Dyrektorka Marketingu ERLI.pl. 

Kampania marketingowa to cześć planu rozwoju platformy zakupowej ERLI.pl. Za jej realizację odpowiada agencja Freundschaft.

Świetna atmosfera w grupie, którą widać na ekranie- Maciej Stuhr

– To duża przyjemność być ambasadorem kampanii marki, która na pierwszym miejscu stawia klienta. Jestem aktywnym użytkownikiem sieci i zakupy robię głównie w internecie. Współpraca z ERLI jest komplementarna wobec moich prywatnych przyzwyczajeń. Kiedy przybliżono mi, jakie plany rozwoju ma ERLI oraz jak ma wyglądać sama kampania – bez wahania zdecydowałem się na zaangażowanie w ten projekt. Podczas nagrywania spotów reklamowych bawiliśmy się naprawdę świetnie i czuć tę atmosferę z ekranu. Gorąco zachęcam do wypróbowania ERLI, bo wierzę, że zarówno bogata oferta, wyjątkowy program lojalnościowy, jak i konkurencyjne ceny tworzą z ERLI świetnie miejsce do zakupów w sieci – powiedział Maciej Stuhr, aktor, ambasador kampanii marketingowej ERLI.pl.

Marketplace ERLI.pl to platforma przeznaczona zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Zapewnia przestrzeń do rozwoju biznesu dla wiarygodnych sprzedających oraz wygodne miejsce bezpiecznych transakcji bezpośrednich dla kupujących.

Co można kupić i sprzedać na ERLI.pl?

Horyzontalna platforma e-commerce skupia handel nowymi, oryginalnymi towarami z licznych kategorii, jak m.in.: dziecko, elektronika, uroda, sport oraz zdrowie.

ERLI.pl to miejsce w sieci, w którym każdy amator zakupów online znajdzie szeroki wybór produktów, jedne z najatrakcyjniejszych cen na rynku, gwarancję wiarygodnych sprzedawców oraz wyjątkowe nagrody za zakupy w postaci darmowego pobytu w luksusowych ośrodkach Holiday Park & Resort. Z kolei dla sprzedawców ERLI.pl jest szybko rozwijającą się platformą handlową, na której każdy internetowy i tradycyjny sprzedawca znajdzie wsparcie w założeniu sklepu online i rozwoju biznesu.

>>> Przeczytaj także: TK Maxx będzie miał konkurencję. CCC otwiera pierwszy sklep typu off-price

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES