REKLAMA
Francuski konglomerat uznał Indie za ważny rynek dla wzrostu. Po niedawnym otwarciu ekskluzywnego outletu w Bombaju planuje on skoncentrować się na działalności internetowej w tym kraju. Ma to być sposób na dotarcie do większej liczby klientów w tej lokalizacji.  

Marka Cartier widzi potencjał do wzrostu na jednym z azjatyckich rynków

REKLAMA
REKLAMA

Francuski konglomerat uznał Indie za rynek o dużym potencjale do rozwoju. Po niedawnym otwarciu ekskluzywnego outletu w Bombaju, planuje on skoncentrować swoją uwagę na tamtejszej działalności internetowej. Ma to być sposób na dotarcie do większej liczby klientów w tej części świata.  

Przeczytaj również: Jak media społecznościowe zmieniły PR?

Naszym bieżącym priorytetem jest zwiększenie istniejących możliwości sprzedaży detalicznej online w Indiach – powiedział dyrektor zarządzający Cartier India, Gaetan Guillosson. – Chcemy nawiązać kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami w całym kraju, którzy fizycznie nie znajdują się tak blisko naszych butików w Delhi i Bombaju – dodał.

Działalność Cartier w Indiach

Oprócz sprzedaży online Cartier posiada w Indiach dwa salony stacjonarnie. Pierwszy działa nieprzerwanie od dziesięciu lat w kompleksie sprzedażowym DLF Emporio w New Delhi. Drugi został niedawno uruchomiony w Bombaju, w centrum handlowym Jio World Plaza w Bandra Kurla. To właśnie on ma stać się w Indiach flagową lokalizacją.

Marka Cartier została założona w 1847 roku przez pochodzącego z Paryża zegarmistrza Louisa-François Cartiera. Własnością rodzinną była do 1964 roku. Obecnie należy do szwajcarskiej grupy Richemont. Liczy ona ponad 200 salonów stacjonarnych znajdujących się 125 krajach.

Przeczytaj również: Trendy 2024: jakie sneakersy powinien kupić w nowym sezonie każdy modny mężczyzna?

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

biznes

moda

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES