noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Marka Swarovski przedstawia dziś kampanię świąteczną na rok 2023, uchwyconą obiektywem Stevena Meisela. Pomysłodawczynią kampanii jest dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert.

Świąteczna kampania marki Swarovski w obiektywie Stevena Meisela

REKLAMA
noSlotData

Marka Swarovski przedstawia dziś kampanię świąteczną na rok 2023, uchwyconą obiektywem Stevena Meisela. Pomysłodawczynią kampanii jest dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert, a życie w zaprezentowane ozdoby tchnęła znana wizażystka, Dame Pat McGrath.

Kampania zatytułowana Celebrate Wonder zabiera nas w podróż po nieskończenie kreatywnym świecie kryształów Swarovski, ożywionym serią unikatowych portretów autorstwa Meisela.

Przeczytaj również: Zarabia 10 tysięcy euro, śledzi ją ponad 120 tysięcy osób. Problem w tym, że … nie istnieje

Zachwyt nad cudami świąt wyraża pięć różnych osobowości, a źródłem inspiracji dla każdej z postaci stały się kultowe kolekcje biżuterii Swarovski: Blue Gema, której niebieskie i bezbarwne kryształy lśnią marzycielskim blaskiem; Mesmera Stardust, która emanuje świetlistym pięknem hipnotyzujących wzorów stworzonych do noszenia po zmroku; bezkompromisowa i awangardowa; Matrix Supernova, której postać mieni się magnetycznym pięknem kryształów bezbarwnych; Punk Luna, która rozświetla noc, przekazując na ziemię mistyczną energię dzięki motywom inspirowanym blaskiem księżyca; oraz Hyperbola Nebula, której zielone kryształy pulsują energią pochodzącą ze splecionych ze sobą elementów biżuteryjnych.

Przeczytaj również: Czy warto inwestować w Chanel?

W tym nowym rozdziale nieustannie ewoluującej historii Crystal Metamorphosis każdą z postaci pobudza magia świąt, co znajduje swój wyraz w połyskujących elementach biżuterii, które wspaniale ilustrują radosną ekstrawagancję, savoir-faire i mistrzostwo marki Swarovski w operowaniu światłem.

Oto co na temat kampanii powiedziała dyrektor kreatywna marki Swarovski, Giovanna Engelbert: „Naszą kampanią świąteczną pragniemy uczcić nieskończone możliwości wyrażania swojej indywidualności i kreatywności w sposób, który zapewnić może jedynie marka Swarovski. Podstawą swojej wizji uczyniłam postaci kobiet. Każda różni się wyglądem i osobowością, jednocześnie przekształcając się w biżuterię, którą nosi. Podczas współpracy ze Stevenem Meiselem i Pat McGrath pojawiła się magia, którą Steven uchwycił w serii zdjęć ukazujących pełnię świątecznej elegancji i cudownej atmosfery świąt”. 

Dla Giovanny Engelbert była to kolejna okazja do współpracy z drużyną marzeń: Stevenem Meiselem, twórcą jednych z najbardziej kultowych obrazów świata mody, oraz Pat McGrath, znaną ze stosowania technik wizażu, które wyznaczają nowe standardy wyrażania siebiepoprzez odwołanie do potęgi kryształów Swarovski, która niesie powiew zmian. Dołączyli do nich stylista fryzur Guido Palau oraz kapelusznik Stephen Jones, który stworzył niezwykłą kryształową ozdobę głowy noszoną przez postać Hyperbola.

Kampania Celebrate Wonder inspiruje do samodzielności, wyrażania swojej indywidualności, eksperymentowania i odważnego powrotu do niczym nieograniczonego blasku — to idealny sposób na rozpoczęcie pełnego magii okresu świątecznego, w którym królować będą lśniące prezenty.

Przeczytaj również: Jak nosić czerwień? Najmodniejszy kolor 2023 roku

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES