noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Louis Vuitton Moët Hennessy, francuski koncern z siedzibą w Paryżu, odnotował w IV kwartale 10-proc. organiczny wzrost przychodów. Według analityków Business of Fashion, średnia szacunków analityków wynosiła 8 proc. W całym 2023 roku sprzedaż właściciela takich marek, jak Louis Vuitton, Dior, Celine i LOEWE znalazła się na poziomie 86,2 mld EUR (+ 13 proc. rok do roku).

W IV kwartale sprzedaż LVMH wzrosła o 10 proc.

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Louis Vuitton Moët Hennessy, francuski koncern z siedzibą w Paryżu, odnotował w IV kwartale 10-proc. organiczny wzrost przychodów. Według Business of Fashion, średnia szacunków analityków wyniosła 8 proc. W całym 2023 roku sprzedaż właściciela takich marek, jak Louis Vuitton, Dior, Celine i LOEWE znalazła się na poziomie 86,2 mld EUR (+ 13 proc. rok do roku).

Przeczytaj również: Podsumowanie 2023 roku według marki bonprix. “Ponad 90 proc. kobiet twierdzi, że kupuje to, co im się podoba, niezależnie od trendów w modzie”

LVMH – najnowsze dane finansowe

Całoroczny zysk operacyjny LVHM wzrósł o 8 proc., osiągając 22,8 mld EUR. Koncern odnotował najwyższy wzrost w dziale selektywnej sprzedaży detalicznej, który obejmuje marki takie jak Sephora, DFS w Hongkongu i Belmond Hotels. Sprzedaż w tej kategorii wzrosła o 21 proc. Na froncie mody i galanterii skórzanej, gdzie LVMH realizuje większość swojej sprzedaży, firma odnotowała wzrost sprzedaży o 9 proc. Nadspodziewanie silną dynamikę sprzedaży wypracowała również spółka dominująca LVHM w swoim dziale zapachów i makijażu.

Nasze wyniki w 2023 r. ilustrują wyjątkową atrakcyjność naszych Maisons. Ich zdolność do wzbudzania pożądania, pomimo roku dotkniętego wyzwaniami gospodarczymi i geopolitycznymi – powiedział prezes i dyrektor generalny LVMH Bernard Arnault. – Znalazło to odzwierciedlenie w spektakularnych pokazach mody Louis Vuitton i Christiana Diora. Również w ponownym otwarciu “The Landmark” Tiffany’ego w Nowym Jorku i stale rosnącej popularności koncepcji sklepów Sephora na całym świecie – dodał.

Przeczytaj również: Luksusowa bucket list dla podróżnika 2024

Prognoza dla LVMH

Patrząc w przyszłość, Arnault stwierdził: „zachowując czujność w obecnym kontekście, wkraczamy w 2024 rok z ufnością. Jesteśmy wspierani przez nasze marki i sprawne zespoły. Zapowiada się inspirujący, wyjątkowy rok dla nas wszystkich. Niecierpliwie oczekuję na nasze partnerstwo z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024. Łączą nas podstawowe wartości, takie jak pasja, integracja i przekraczanie granic”.

Przeczytaj również: Coctail bary w Warszawie – gdzie warto się wybrać?

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES